פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כורסת מסאז' נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מושב ניר צבי אזה"ת ת.ד 215 כתובת:
רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי את הכורסא מתצוגה, קיבלתי אותה ב 13/2 לא הצלחתי להפעילה לכן ב 15/2 התקשרתי וציינתי שלא קיבלתי חוברת הפעלה וקשה לי בהפעלתה הובטח לי שישלח טכנאי לאחר כשבוע וחצי וכמה נסיונות כושלים להשיגה שוחחתי שוב עם הנציגה וציינתי שיש בכוונתי להחזיר את המוצר שכן הוא אינו מתאים לי מבחינה פיזית ולא הגיע שם טכנאי היא הופתעה לגלות שלא נשלח שום טכנאי והבטיחה תאום מיידי ואכן לאחר כחצי שעה קיבלתי טלפון ותואם לי טכנאי ל 1/3 בין השעות 11-13 עם הודעה של כ 45 דקות מראש שכן אני אמורה להיות בשיעור נהיגה (ברכב נכים ולכן זה לא גמיש) אני ביטלתי את השיעור באותו יום אך הטבנאי לא התקשר ולא הגיע אני כעסתי ביטלתי את השיק ושלחתי מייל באתר שלהם בו ציינתי שאני מבטלת את העיסקה ושזה לא מכובד מה שנעשה. לאחר כשעה התקשרה אלי מתאמת הפגישה והתנצלה על טעות אנוש וביקשה הזדמנות נוספת שוב נעשה תיאום ל8/3 עם אותם תנאים, הפעם לא ביטלתי שיעור אך עשיתי אותו סמוך לבית בסביבות 10:30 קיבלתי כ- 3 טלפונים מחסוי אך לא הספקתי לענות בכל פעם שכן אני נוהגת וכן שיחה מבעלי שאליו חזרתי והוא הודיע שהטכנאי צריך להגיע אמרתי לו שאם יתקשר שוב שיאשר שאני בבית ואכן הגעתי הביתה לקראת 11:00 ב11:14 התקשרה אימי כאשר הטכנאי בקו השני ואמרה שהטכנאי רוצה להגיע תוך חצי שעה שכן הוא בסביבת אשקלון אמרתי שאני בבית והיא אמרה לו שזה בסדר(הטכנאי מכחיש את השיחה למרות שאני שמעתי את אימי מדברת איתו) אך הוא שוב לא הגיע בינתיים כדי לפתור את בעיית השייק אני שלחתי (לאחר תאום) שייק חלופי מזומן . שוב שלחתי מייל נורא פגוע וכועס וכתגובה קיבלתי טלפון מסגן מנהל שירות לקוחות שבו הוא טען בעצם שאני נעדרתי מהבית, שאני מסלפת עובדות ואני אשמה בהכל ומשיחה מאוחרת יותר עם נציגת המכירות הבנתי שנתקבל הרושם שאני פשוט רציתי לבטל עיסקה ושאני לא רצינית ו"בעייתית" לסיכום שבוע לאחר מכן שוב היתה קצת מריחת זמן אני עשיתי רק חצי שעה שיעור נהיגה במקום שעתיים והטכנאי הגיע כמעט לאחר שעתיים במקום חצי שעה כפי שציינה המתאמת. בסיכומו של עניין קיבלתי כורסה שמשמשת אנדרטה וכן המון יחס מזלזל ופוגע שלא מתאים לחברה כל כך ותיקה ומוכרת. דבר נוסף הוא שלמרות התיאום לגבי השיק החלופי עמדתי בבושת פנים לאחר כיומיים בחנות בה נטען כי השייקים שלי חסומים כמובן שהנציגה טענה שאין זה קשור אליה אלא לחברת אי.אר.אנ אך היא לא נתנבה לדואר אפילו 5 ימי חסד כפי שראוי
עלבון, עוגמת נפש ובזבוז טלפונים זמן ושיעורי נהיגה יקרים. סוג הנזק :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה