פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרועה!!|!|!| נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 7 חודשים רכשתי מיטה ניפתחת של עמינח. (קיבלנו אחריות של 5 שנים).
מאז רכשנו את המיטה בנותיי סובלות מכאבי גב איומים התקשרתי לעמינח לפני שבועיים לשרות לקוחות ודיברתי עם נציגת שרות אשר אמרה לי שכדי לבדוק את המיטה צריך לשלם 150 ש"ח ובמידת הצורך יקחו את המיטה ויביאו מזרנים חילופיים.. היום אחרי המתנה של שבועיים הגיע הטכנאי אשר הניח יד על המיטה וטען שמיטה בסדר גמור ולא ניתן לעשות כלום. התקשרה אלי בחורה בשם חיה מהשרות הטכני אשר ביקשה מימני ברוב חוצפתה לשלוח אישורים אורטופדיים של בנותי וטענה שלא ניתן לעשות כלום ושזהו המצב.
בריאותי כאבי גב איומים עד טיפולים פיזותרפים סוג הנזק :
החלפת המיטה והחזרת התשלום של טכנאי אשר אורך בדיקתו היה 20 שניות. פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה