פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה תוך פחות מי 48 שעות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
עמינח סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כורסת מס'ז בתאריך 31.05.09 בסכום של 15500 לאחר פחות ב-48 שעות (02.06.09 בבוקר) התקשרתי וביקשתי לבטל עקב אי התאמת המוצר ואי יכולת מצד עמינח להכניס אותו לחדר עקב גודלו, נתקלתי במשחקים בקרירות וכך שעלי לשלם דמי ביטול בסך 1200 שח בטענה שהם עבדו בשבילי שזאת טענה מגוחכת מכיוון שזמן האספקה של מוצר מסוג זה היא 5 חודשים, לדעתי קטנוניות וכמובן תחושה של רמאות וסחיטה הרי בפחות מי 48 שעות לא עשו דבר במיוחד שזה היה בראשון וההזמנה צריכה להישלח לארה"ב (בראשון זם לא עובדים) בעוד שגם ככה עוד לא שלחו מודד לבייתי כדי לאשר שניתן למכור לי את הכורסא דבר אשר הוא נוהל בעמינח, עד כמה נמוך אפשר להתנהג לצרכן שכל שרצה הוא לקנות, בכח לקחת כסף ולהשאיר אותי כחסר אונים.
כספי סוג הנזק :
לא לחייב אותי בעמלת ביטול פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה