|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה תוך פחות מי 48 שעות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 31 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוצות המפרץ |
כתובת: |
עמינח סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי כורסת מס'ז בתאריך 31.05.09 בסכום של 15500 לאחר פחות ב-48 שעות (02.06.09 בבוקר) התקשרתי וביקשתי לבטל עקב אי התאמת המוצר ואי יכולת מצד עמינח להכניס אותו לחדר עקב גודלו, נתקלתי במשחקים בקרירות וכך שעלי לשלם דמי ביטול בסך 1200 שח בטענה שהם עבדו בשבילי שזאת טענה מגוחכת מכיוון שזמן האספקה של מוצר מסוג זה היא 5 חודשים, לדעתי קטנוניות וכמובן תחושה של רמאות וסחיטה הרי בפחות מי 48 שעות לא עשו דבר במיוחד שזה היה בראשון וההזמנה צריכה להישלח לארה"ב (בראשון זם לא עובדים) בעוד שגם ככה עוד לא שלחו מודד לבייתי כדי לאשר שניתן למכור לי את הכורסא דבר אשר הוא נוהל בעמינח, עד כמה נמוך אפשר להתנהג לצרכן שכל שרצה הוא לקנות, בכח לקחת כסף ולהשאיר אותי כחסר אונים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לא לחייב אותי בעמלת ביטול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עמינח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|