פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ירודה של המוצר שסופק מיטת ספפה של עמינח נושא התלונה:
וקנין יוסי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לבני במיטב כספי מיטת ספפה של עמינח. בהשוואה ליתר המיטות בשוק, המיטות של עמינח יקרות, אך בשל חשיבות שמיחסים לאיכות המיטה החלטתי ללכת על רכישת מיטת עמינח מדגם ספפה- הדגם היוקרתי של חברת חמינח.מיד לאחר שקיבלתי את המיטה הבחנתי בפערים עצומים בין איכות המוצר כפי שמובטח בפרסומים לבין המציאות. הקפיצים חורקים, הספוגים דקים ומרגישים את המסגררת של המיטה, המיטה שוקעת כשעולים עליה.ועוד, בקיצור כאב לב אחד גדול.
הזמנתי פעמיים את השירות של עמינח והתשובות שקיבלתי היו בסגנון של ", זה מה יש", בקיצור חסר שיגידו לי "חייך אכלת אותה", גם מנהלי פניות הציבור של החברה היו בוטים וענו לי "תעשה מה שאתה רוצה".
אני רוצה לציין שלפני 6 שניםרכשתי מיטה אחרת של עמינח והיא היתה תקינה. ממה שהבנתי מהטכנאים שבאו, זה שעמינח הוריד את איכות מוצריו אבל לא הוזיל את המחיר.

בקיצור בסופו של דבר אכן אכלתי אותה. ואני מזהיר את כל מי שרוצה לקנות מיטה שלא יתקרב לעמינח!!!!!
בזבוז כסף, מוצר דפוק, מיטה יקרה ולא בריאה. סוג הנזק :
שילמדו לתת שירות , ולספק את המוצר באיכות שהם מבטיחים. פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה