פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצג שווא וחוסר לקיחת אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14 למרץ רכשתי מזרן מתוצרת עמינח של סרטה SERTA.
מנהלת החנות אורנה קיבלה את ההזמנה.
במהלך ההתדיינות על המחיר הבהרתי שאיני יכול להוציא סכום שמעל ל-10,500 ₪.
אורנה ניסתה לעזור והורידה מכאן ומשם וביקשה שאשלם בכרטיס של "חבר" על-מנת לקבל עוד 8% הנחה. חשוב לציין שאורנה העלתה את הרעיון לשלם בכרטיס של "חבר".

לאחותי כרטיס VISA של "חבר" איתו שילמתי.

למצער,התברר לי בדיעבד שכיום ובניגוד לעבר, הנחת חבר ניתנת רק לכרטיסי ישראכרט ולא ויזה של חבר.

כל זאת לא נאמר לי ע"י אורנה שהיתה להוטה למכור לי את המזרון ויצרה מצג שהנחת 8% בתשלום עם כרטיס של "חבר" היא אוטומטית.

קניתי את המזרון בהסתמך על-כך שייגבו ממני 10,500 ולא 1,100 ₪ יותר. מדובר על פגיעה קשה ברצון שלי שהאחריות לפגיעה זו על החנות בלבד כתוצאה מהטעייה.

ביקשתי החזר של כ-1,100 ₪ או לחילופין לבטל את העסקה ולהחזיר את המזרון. גם החנות וגם מר אורי ברשטיין סירבו להצעותיי.

אורי ברשטיין בשיטה הישראלית הידועה הסיר מעליו כל אחריות וטען שהאחריות היא של חבר. ברשטיין כנציג של עמינח סירב בתוקף לקבל אחריות על כך שהוטעתי ע"י עמינח בכך שעצם הרעיון לשלם בחבר והמידע שקיבלתי על-כך שהנחת כרטיס של חבר באשר הוא היא אוטומטית. מה-גם שהדגשתי שאיני יכול לשלם יותר מ-10500.

הבעיה היא לא הטעות כי טעויות וחוסר הבנות קורות, אלא עצם לקיחת האחריות על המעשה שלא עניינה את מר ברשטיין..


לסיכום, עמינח מחזיקה מותגי יוקרה אך כפי הנראה ולאור התייחסות מנהלה אינה רואה ביושרה כערך.





עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה