פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והשפלה במגזר זקן רוסי נושא התלונה:
גאידרוב נינה שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו, רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני חצי שנה שני ספות של חברת עמינח בשווי 9199 ש"ח.
אני בת 72 וספות אלו היו אמורות לעזור לי לחיות בשלום עם הגב.
לפני זמן קצר אחד מהספות התפרקה - חלק פנימי שלה נפל בצורה משמעותית מטה.
לבקשתי מהחנות לטפל בספה - קיבלתי תשובה:"מה את רוצה מאותנו?"
כשסוף סוף השגתי טלפון של שירות לקוחות הזמינו לי טכנאי לשעות בוקר שכלל לא התאימו לי (לא השאירו לי שום ברירה).טכנאי שהיה אצלי ראה את בעלי שלא דובר עברית, הביט עין על ספות (לא פתח אותם, לא ישב עליהם-רק הביט עין מרחוק!!!!) אמר בסדר וברח.
רק למחרת הצלחתי להוציא מידע משירות לקוחות על החלטתם לגבי אחרי שעה שלמה בממתינה בטלפון. הוחלט על ידי טכנאי בשם קובי שאין שום בעיה בספה ואין להם מה לעשות איתי. שעה הם זרקו אותי מש"ל לחנות וחזרה עד שפשוט לא ניתקו לי שיחה. לאומת שספה ויזואלית לא תקינה קיבלתי תשובה בלעדית אין לנו מה לעשות - טכנאי עמר שהיא בסדר.
בנוסף, שיקרו שחזרו אליינו ודיברו איתנו - אלא סירבו להשמיע לי שיחה (כמובן, איננה קיימת). שמעתי גם שאני לא משתמשת בספה בצורה נכונה - אסור לישון אליה.
וכמובן, תשובה האהובה שלהם - זה המוצר - כך הוא אמור להיות. עובדה, שספה שנייה נראת אחרת לגמרי לא העניינה אותם כלל!!!!
בסיכום - שירות מגעיל, הפסדי - 4600 ש"ח שבגילי מאוד משמעותי והרגשה שאין עם מי לדבר והתייחסות אליי - מה היא יכולה לעשות רוסיה זקנה ומסריחה.
ובזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון ספה או החלפתה ופיצוי נפשי על עוגמת נפש שנגרמה לי פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה