פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסחטת כספים בשירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי מזרן קינג קויל פורסט הנחשב למזרן הדגל באותו זמן.
המזרן הוא מזרן יקר מאוד,רכשתי אותו מתוך תקווה לקבל את הטוב ביותר.
עברתי בין סניפים שונים ובין כמה יועצי שינה של עמינח.
בחנות המזרן היה נוח אך מיד בלילה הראשון הרגשתי כאבי גב חזקים.כשהתלוננתי ביקשו ממני לתת לגב "להתרגל" כחודש.
המשכתי והתלוננתי ובכל פעם מרחו אותי בתואנות שווא,שלחו אלי טכנאי שהביט במזרן ואמר שהוא בסדר,ביקשתי לדבר עם מהנדס או יועץ שינה מוסמך וטוב כדי להבין מדוע אני קם עם כאבי גב.
הכאבים התחזקו ומאז אני מבקר אצל אורטופד ופיזיותרפיסט !
לאחר סדרת תלונות ארוכה ו 3 ביקורי טכנאי המליצו בעמינח-מרכז שירות טלפוני לי לבצע ריכוך למזרן בעלות של 650 ש"ח.
הזמנתי את הריכוך -בפועל לא השתנה כלום.
שוב מרחו אותי ובקשו ממני להמתין ולהתרגל , אני לא ישן כמו שצריך,גם אישתי סובלת מכאבי גב מהמזרן,אני קם באמצע הלילה וישן על ספה !!
שוב התלוננתי כמה פעמים עד שמנהל השירות הסכים לרכך שוב את המזרן,גם הפעם לא מורגש שום שינוי-ממש כלום.
ביקשתי להחליף את המזרן ובעמינח דורשים 1600 ש"ח עבור החלפת בד !! (אצל המתחרים-סימונס החלפת מזרן היא עניין שבשגרה והם מבקשים רק 400 ש"ח על החלפת בד).
המזרן עלה 8000 ש"ח +650 ריכוך וכעת מבקשים עוד 1600 ש"ח , הם פשוט חצופים,נמאס ממסחטת הכספים. קניתי מזרן שלהם לאחר שהובטח לי פתרון השינה הטוב ביותר ובפועל אין פתרון ואין שינה,כחברה מובילה שגובה בהתאם אני דורש קצת יותר מהתנערות ברוטאלית.
כאבי גב סוג הנזק :
החלפת מזרן מיידית פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה