פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עמינח פ"ת מרמים משקרים את הצרכן בכוונה תחילה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עמינח סנטר סניף פתח תקווהדרך יצחק רבין 17, פאואר סנטר יכין כתובת:
עמינח פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2010 נכנסנו אני ואימי לחנות עמינח סנטר בפתח-תקוה (פאוואר סנטר יכין) ,

קניתי מיטה וחצי (מזרן עם קפיצי הפיזיקל) של קינג קויל עבור אמא שלי.
המיטה הגיעה בערב ראש השנה( 8.9.2010 ) על המיטה היה מוטבע הלוגו "אקסטרים גולד",
אימי אמרה למתקין שקנינו קינג קויל ולא אקסטרים גולד,המתקין אמר לה :"אקסטרים גולד זה קינג קויל",

כבר למחרת בבוקר אימי קמה עם כאבי גב איומים ואמרה לי שזה לא קינג קויל .

(לאימי היה מזרן קינג קויל,המזרן היחיד שפתר את בעיית כאבי הגב שלה).
לאחר החג חזרתי לחנות (למשה-שמכר לי את המיטה),אמרתי לו שהמיטה שקבלתי כתוב עליה אקסטרים גולד

ולא קינג קויל,ואמא שלי קיבלה כאבי גב מאוד קשים מהמיטה הזו,

משה-המוכר בחנות אמר לי שאקסטרים גולד זה קינג קויל.

בלית ברירה אמא שלי המשיכה לישון על המיטה תוך שהיא סובלת כאבי גב,ומתעקשת שזה לא קינג קויל,

אני האמנתי למשה ואמרתי לה שעמינח זה חברה גדולה והם לא ישקרו.

אמא שלי התעקשה שעמינח שיקרו ורימו אותנו, אני חזרתי למשה והוא שוב חזר ואמר לי כך:"אקסטרים גולד

זה קינג קויל באחריות". וכך עברו 3 חדשים שבמהלכם אני מתרוצץ הלוך ושוב לחנות .

מכיון שאמא שלי המשיכה לסבול מכאבי גב והתעקשה שעמינח רימו,הלכתי לברר בחנויות אחרות ואז נודע לי

שעמינח אכן רימו אותנו,ובעצם סדרת "הגולד" - "האקסטרים גולד" זה מזרן עם קפיצי בונל של עמינח,

"והפלטינום"-"האקסטרים פלטינום" "והקלאסיק פלטינום" זה מזרן עם קפיצי הפיזיקל של קינג קויל .

הפעם פעלתי בצורה אחרת - קניתי מצלמה סמויה וחזרתי שוב לחנות והקלטתי את משה המוכר

לאחר מכן דברתי עם חיים מנהל החנות וגם הוא אמר לי שאקסטרים גולד זה קפיצי הפיזיקל של קינג קויל (גם אותו הקלטתי)
חיים המנהל ניסה להמשיך להטעות אותי וכשהודעתי לו שכבר בררתי והם פשוט משקרים אז פתאום הוא

טען שכנראה חלה טעות והפנה אותי לשירות לקוחות של עמינח,


רק אז הבנתי את "התרגיל" שלהם, בטופס ההזמנה אכן רשום שהזמנתי מיטה וחצי דגם איביזה השייך

לקינג קויל - "קלאסיק פלטינום"(בסך של 5700 ש"ח, לאחר הנחה של 500 ש"ח) ובפועל שלחו לי מיטה וחצי

עם קפיצי בונל של עמינח-"אקסטרים גולד"(שעלותה היא 4300 ש"ח לפני הנחה),

בתקווה שהלקוח התמים לא ירגיש בהבדל שבמזרן ,הם שלשלו לכיסם קרוב ל-2000 ש"ח נוספים על הרווח הראשוני.

ואם הלקוח כן ירגיש בהבדל שבמזרן אז הם מנסים קודם כל לרמות את הלקוח וכשגם זה לא מצליח להם

אז הם טוענים שכנראה חלה טעות,ומפנים באדיבות לשירות לקוחות, וכל זאת בהנחה שהלקוח לא מקליט אותם.

הלא כבר בתחילה אמרתי להם שהזמנתי קינג קויל(קפיצי פיזיקל) וקיבלתי אקסטרים גולד,במקום לשקר

ולומר לי שאקסטרים גולד זה קינג קויל באחריות (ולהתעקש ולהחזיק בשקר ועוד לאחר שאמרתי להם

שאמא שלי סובלת מכאבי גב איומים) היה עליהם לומר לי מתחילה שחל טעות.

מכיון שכאמור לעיל גם המתקין של המיטה שיקר ואמר לנו כבר ביום הראשון שאקסטרים גולד זה קינג קויל,

הבנתי ששיטת הרמאות שלהם היא הרבה יותר מערכתית.

התקשרתי לשירות לקוחות של עמינח והפלא ופלא גם שם ניסו לשקר לי ואמרו שאקסטרים גולד

זה קינג קויל ,אז התקשרתי שוב , והפעם הקלטתי אותה (נציגת שירות בשם דנה) שהתעקשה

לשכנע אותי שאקסטרים גולד זה קינג קויל ,

וכשהבהרתי לה שכבר בררתי את האמת , היא הודתה שבעצם הפלטיניום זה הקינג קויל

ואמרה לי שהיא שירות לקוחות ולא מוסמכת לתת לי תשובות.

אתם מבינים בהתחלה היא מתעקשת לשקר וכשהשקר מתגלה היא פתאום בסה"כ

שירות לקוחות.

התקשרתי שוב ובקשתי לדבר עם המנהל,אמרו לי שהמנהל יחזור אלי ביום ראשון 27.3.11 ,

וכמובן שהמנהל לא חזר.
כמו כן שלחתי להם תמונה של המיטה עם הלוגו כפי שהם ביקשו
עצם זה שהם מוסרים מידע שקרי ללקוח ומנסים להטעות את הלקוח זו עבירה פלילית על חוק הגנת הצרכן.

לכן איני רוצה שום עסק איתם , אני רוצה שהם יקחו את המיטה שלהם ויחזירו לי את מלא סכום הכסף ששלמתי

להם וכן פיצוי כספי על כל הסבל והצער ובזבוז הזמן ועגמת הנפש והוצאות כספים (מצלמה סמויה,הקלטות,התרוצצות)

שהם גרמו לי ולאמא שלי .

כספי סוג הנזק :
החזר מלא של כספי ובנוסף פיצוי כספי כפי שפרטתי לעיל פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה