פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מזרן פגום< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
1.בתאריך 27/12/09 רכשנו מזרן חדש של חברת עמינח מסוג king koil spa מסניף "עמינח" שבעמק שרה באר שבע.

2.ביום 02/02/10 נתקבל המזרן בביתנו, באופן מפתיע ביותר המזרן היה ספוג כולו במים!!!! כשהתבהר כי המזרן נרטב ממי הגשם שירדו באותו יום בעת הובלת המזרן.

3.המזרן נלקח בחזרה לסניף ו/או למפעל, שוחחנו עם מנהל הסניף והודענו לו על שאירע, והוא הבטיח כי נקבל באופן מיידי מזרן אחר ללא שום עיכוב.

4.ביום 01/09/10 הגיע המזרן "ללא שום עיכוב" כפי שציין מנהל הסניף בבאר שבע, כ- 7 חודשים לאחר מכן.

5.חשוב להדגיש כי מהיום הראשון שהתחלנו להשתמש במזרן, נראה היה כי ישנה בעיה מכיוון שהמזרן לא היה נוח בכלל, ביחס לכל ההמלצות שקיבלנו וביחס לחברת עמינח שנבחרה על ידינו בקפדנות יתרה. אנחנו השקיענו את מירב כספינו בקניית המזרן מכיוון שאיננו מזלזלים באיכות השינה מוכנים היו להשקיע את מירב כספנו לשם כך.

6.פנינו מספר פעמים למרכז שרת הלקוחות ולמנהל הסניף ואלה הבטיחו כל הזמן כי אנחנו צריכים להתרגל למזרן וכי עלינו לנסותו לפחות חודש ימים.

7.לימים, גילנו כי קיים שקע במזרן, דבר שלא הגיוני שיקרה למזרן איכותי ובזמן כל כך קצר! והתחלנו להתעורר עם כאבים חזקים בגב ובצוואר ולא יכלונו לשאת זאת עוד,
ביום 22/02/11 דיברנו עם שרות הלקוחות הטלפוני של עמינח ונשלח אלינו טכנאי מזרנים לבית..

8.ביום 28/02/10 הגיע טכנאי לבדיקת המזרן, גם הטכנאי אימת כי קיים שקע במזרן. לציין כי השקע לא נראה לעין וכי רק כששוכבים על המזרן מרגישים זאת, בסיום ביקורו ציין הטכנאי כי שרות הלקוחות יצרו עימנו קשר בעניין.

9.ביום 01/03/11 כשלא קיבלנו מענה כחצי שנה!!!!! יצרנו קשר עם שרות הלקוחות מספר פעמים כמפורט להלן:
9.1ביום 02/03/11 שוחחנו עם נציגה בשם ריקי.
9.2ביום 02/03/11 שוחחנו עם נציגה בשם שירן.
9.3ביום 07/03/11 שוחחנו שנית עם שירן.
9.4ביום 28/03/11 שוחחנועם נציגה בשם מאיה.
9.5ביום 11/04/11 שוחחנו עם נציגה נוספת.

10.לאחר כל הפניות הנ"ל ולאחר חלוף חצי שנה מיום קבלת המזרן קיבלנו הצעה לפתרון והיא לפתוח את המזרן ולבדוק מבפנים מה אירע וכיצד נוצר השקע. אנו לא מסכימים מכיוון שמדובר מזרן חדש שלא נמצא בשימוש יותר מחצי שנה, מה גם שבכל התקופה התלוננו ונדחנו מספר פעמים מהסיבות שאמורות לעיל. אין זה מקובל "לנתח" מוצר חדש בצורה כזו כאילו היה מזרן ישן בשימוש של מספר שנים.

11.לאחר שנעננו בתשובה זו, פנינו למנהל סניף באר שבע מר אבירם וביקשנו הנחיות בעניין. בצער רב הופתענו מתגובתו של מנהל הסניף ומסתבר אז כי חברת עמינח אינה ערה לעובדה כי המזרן נתקבל לידינו רק ביום 01/09/10 ולא כפי שצויין. מה גם שמנהל הסניף העלה פתרונות לא ריאליים כגון: רכישת המזרן על ידו בחצי מחיר!!!!
כשפנינו שוב לסניף באר שבע על מנת לנסות ולהציל את המצב הנוראי והמאכזב אליו נקלעו, מנהל הסניף סילק אותנו מחשש כי הלקוחות שבסניף ישמעו את השיחות והויכוחים והמכירות בסניף יפגעו.
12.בצער רב ובניסיון לקבל מענה מחברת עמינח טרם פנייתנו לערכאות משפטיות, אנו פונים שוב במכתב מסודר זה על מנת שחברת עמינח תקבל אחריותה למוצריה.

13.חברת עמינח כה גדולה ומוכרת בעלת ניסיון רב מספר שנים בתחומה, כיצד ייתכן כי נקלענו למוצר פגום לא נוח כפי שמתואר וחברת עמינח לא רק שלא נושאת באחריותה, אנו גם נדחים כל הזמן בטענות סתמיות ולא אמיתיות. נראה כי חברת עמינח מושכת זמן וכיום כחצי שנה לאחר מכן הפתרונות שמוצעים לנו הם אותם פתרונות שמוצעים ללקוחות שמזרני עמינח ברשותם 10 שנים ויותר.

14.אנחנו מאוכזבים ומרגישים מרומים, אנשי המכירות של חברת עמינח שהם הפנים המייצגות של החברה מסלפים דברים רק כדי למכור ומבטיחים הבטחות שקריות כמו אחריות ומקום מענה בטוח.

15.אנחנו עדיין ולמרות כל האמור לעיל, מצפים למענה חיובי בקבלת מזרן חדש ובלקיחת אחריות מצד החברה זו שנבחרה בקפידה על ידנו, אנו זוג נשוי טרי שהחלטנו להשקיע את כספינו במזרן של חברה זו.

16.בתקווה להבנה וברצון לחסוך הליכים משפטים, הוצאות וזמן יקר ומשאבים.

עלבון סוג הנזק :
מזרן חדש פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה