פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מזרן פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלבז נתן 1 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי אצלכם בתצוגה. בחרתי מזרן בשם "מרידיאן" סוג "קשה למחצה". הגיע המזרן עם כתם וגם ממש לא אותו מזרון שבחרתי בתצוגה מבחינת הרכות. הוא היה יחסית קשה. הגיע נציג. הציע בגלל ה"כתם" פיצוי. אמרתי: לא רוצה פיצוי!! רוצה מוצר תקין!! המתנתי כ- 3 שבועות עד להחלפה. ביקשתי מהנציגת שירות אם מחליפים אז אם אפשר לקבל טיפה יותר רך. והדגשתי רק "טיפה"!! הגיע מזרן יותר מידי רך.!! אני ובעלי ממש שוקעים במזרן. ממש כואב לי הלב. קניתי מזרן ב-"עמינח"!!! רציתי את הכי טוב כי זה "עמינח" אבל זה ממש אבל ממש לא המזרון שבחרנו בתצוגה!!!!!!! וזה עלה לנו לא מעט מבחינה כספית!!! התקשרתי לשרות ו-"שירן" אמרה לי "נכון זה יותר רך". הגיע נציג ואמר: לא ניתן לקבל יותר רך. היא (הנציגה) אמרה לך סתם!! אבקש ליצור איתי קשר בטלפון 0549001081 - יעל

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה