פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור באספקה, מוצר פגום, שירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. תיאום לקבלת המזרון לקח המון זמן. 3 פעמיים קבעו וביטלו עד לסגירת התאריך.

2. 17.01.13 ביום אספקת המזרון הבטיחו להגיע בין 08:00-11:00. הגיעו ב 14:00!

3. מזרון התגלה כבעל פגם.

4. הזמנת טכנאי - עבר בשלום.

5. 24.01.13 הטכנאי קובע כי המזרון פגום ויש להחליפו.

6. שבועיים חלפו מאז שיחתנו עם עמינח לתיאום להגעת מזרון חדש -הבטיחו להתקשר ולא עשו זאת.

7.
07.02.13 -אנו מתקשרים לעמינח לבדוק מה קורה. מסתבר כי קבעו תאריך להגעת המזרון אך לא התקשרו לומר לנו. אנו מסבירים כי התאריך שנקבע אינו נוח לנו ולהם אין להציע תאריך חלופי. אמרנו אם כך נעשה מאמץ ונהיה בבית ב 17.02 התאריך שהוצע לנו לפני רגע. לפתע גם ה 17.02 אינו אפשרי.

8. השיחה עם רות נותנת השירות האדיבה והחדשה בתפקיד -העלתה את כעסינו לשאיים חדשים. אין היא יודעת מתי יתואם לנו מועד חדש, היא גם לא יכולה לתת לנו טווח. אולי זה יקרה רק עוד חודשיים, מי יודע?
היא לא יכולה להעביר אותי לשיחה עם המנהל/ת שלה. היא גם לא יכולה לתת לי את שם המשפחה שלה.

לסיכום:
שירות גרוע ביותר.
עדיף לא לרכוש מזרון או כל מוצר אחר מהחברה הזו שהשירות בה לקוי מאוד. זה לא שווה את טיב המזרון, שבמקרה שלנו גם יצא דפוק.
מזרון בעלות של 6000 ש"ח.

עוגמת נפש סוג הנזק :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה