פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות לקויה ושירות עלוב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 4 שנים רכשתי מעמינח חדר שינה מתכוונן בכ 20000 ₪ מתוך כוונה להעזר בה לטיפול ושינה נוחה לבעיות גב. כשקבלתי את המוצר התברר כי על משקל המיטה מונח על קורת עץ בודדת המחברת את שלד המיטה לגב ומחוברת ב 2 ברגים בכל צד וב 2 רגליות פלסטיק במרכז.
כבר לאחר כמה חדשים נשברו רגליות הפלסטיק. רכשתי מהחברה רגליות חדשות.
לפני כ 3 שבועות באמצע הלילה, קרסה קורת העץ והברגים המחברים אותה לגב המיטה נתלשו.
לאחר דין ודברים עם השירות החברה ניאותה לשלוח טכנאי ללא תשלום! הטכנאי הגיע , צילם את הנזק ואמר שיצרו איתי קשר. לאחר מספר ימים נוצר קשר בין החברה ואשתי והתברר כי החברה אינה יכולה לתקן את המיטה. המוצר כבר אינו באחריות וכל תיקון על ידם אינו בטיחותי ועלי למצוא פתרון. החברה הבטיחה כפיצוי על הנזק הנחה של 10% על רכישה של מיטה חדשה.
אני לא חושב שמיטה מתכווננת בת 4 צריכה להישבר ובוודאי שהחברה אינה יכולה להתנער מטיפול במוצר. יותר מכך, אני יודע כעת כי אני ישן על מיטה לא בטיחותית ושעלי לאלתר פתרון.
המוצר של החברה נחות, החומר עלוב, התמיכה גרועה, האיכות נמוכה אבל הסכום הנגבה עבור השם מרקיע שחקים.
ממליץ שלא לרכוש מוצר של החברה. במידה וצרכשו תקבלו מוצר גרוע ושירות בלתי קיים.
בטיחות סוג הנזק :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה