פרטי התלונה

תלונות ספגטים

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור באופן מכוון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה קרית מטלון כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי אס.אם.אס ממסעדת ספגטים כי ישנה הנחה של מנה עיקרית 1+1.בסיום הארוחה השארתי כ.א של דיינרס.המלצרית גיעה והתנצלה כי בתחילת הארוחה לא נאמר לנו שלא ניתן לשלם בדיינרס היות וישנה הנחה נוספת בכרטיס.הסברתי כי במסרון שנשלח אלי לא היה כתוב שום דבר לגבי זה.המלצרית הפנתה אותי לאחראית משמרת בשם עדי ברקוביץ' שניסתה לומר שכתוב פרט זה והוכחתי לה אחרת.בתגובה היא אמרה כי מנהל המסעדה לא נמצא אך היא תבקש ממנו ליצור איתי קשר.לאח כמה דקות באופן מפתיע הגיע בחור ששמו דני זהבי שדיבר בקול רם ובחוצפה הוציג עצמו כבעל המסעדה.שאלתי איך ייתכן היות ורגע לפני כן נאמר לי שהוא לא נמצא והלה אמר שהגיע חמש דק' קודם,שאלתי איך זה ייתכן היות וראיתי אותו חצי שעה קודם לכן??בתגובה הוא הרים קולו שוב ומר שאין אפשרות לשלם בדיינרס ולא הקשיב לתגובתי, הסתובב והלך.מתברר כי זו שיטה ידועה של רשת זו לעשות הנחה לא לעדכן כי אין תשלום בדיינרס וכך למשוך אליהם לקוחות.ממש חוצפה ושירות נמוךמזה לא ראיתי מימיי!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ספגטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה