פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של 3 שעות במשלוח זר פרחים+שירות לקוחות לקוי בצורה מחרידה! נושא התלונה:
צ'נסי חי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום האהבה, 14.2.17 בשעה 9:00 בבוקר, התקשרתי להזמין זר פרחים לחברה שלי.
הכוונה הייתה שהיא תהיה מופתעת במשרד שלה.
אמרו לי שהזרים היחידים שנשארו הם מעל 200 שקל (למרות שמחיר יותר יקר ממה שחשבתי להשקיע הזמנתי לכבוד יום האהבה) סה"כ שילמתי 274 שקל זר פרחים כולל משלוח. התחייבו שהזר יגיע עד השעה 14:10 בצהריים. כל הזמן הזה אני מחכה לטלפון משמח מהחברה שלי. בשעה 14:50 אני מנסה לתפוס את zer4u בטלפון ולא היה מענה כמעט 20 דקות!! בשעה 15:10 הצלחנו לתפוס אותם מבדיקה קצרה מול הסניף אמרו לי שהזר נמצא כבר אצל השליח והוא בדרך ליעד ואי אפשר להשיג אותו בטלפון. הנחתי שבשעה הקרובה חברה שלי אמורה לקבל את הזר. בשעה 16:00 שוב התקשרתי ושוב בבדיקה מול הסניף טענו שהזר נמצא בדרך עם השליח ולא ניתן לדבר עם השליח.
ביקשתי לדבר עם שירות לקוחות ואמרו שיחזרו אליי רק ביום שלמחרת.
הזר היגיע בשעה 16:40 איחור של כמעט 3 שעות מהשעה בה הם התחייבו להגיע. כולי כועס וממש מבואס וכל החשק מיום האהבה ירד לי כי ידעתי כמה החברה שלי מצפה ממני למשהו קטן ליום האהבה. נאלצתי לשגע את חברה שלי כדי שתשאר במשרד שלה למרות שהייתה צריכה לצאת מוקדם יותר, רק בסוף היום שלה קיבלה את הזר.
בתאריך 15.2.17 יום אחרי יום האהבה, קיבלתי טלפון משירות הלקוחות, הנציגה התנצלה על מקרה המצער הזה, והבטיחה שלהבא זה לא יקרה. הסברתי לה שאין בכוונתי להשתמש בשירותים שלהם, ורציתי לקבל פיצוי הולם על עוגמת הנפש שחוויתי ביום האהבה, אפילו ברמה של זיכוי מלא על הזר פרחים. הנציגה בשיא חוצפתה לא היתה מוכנה לשום פיצוי ואמרה שאם אני רוצה החזר כספי אני צריך להחזיר את הזר. אז המצב כרגע הוא שקיבלתי את הכסף בחזרה ושליח בא לקחת את הזר...תמוה מאוד ואני די בשוק מכל העניין!! אני חושב שחברה גדולה כמו zer4u אמורה לדעת אייך להערך לימים כמו יום האהבה, בטח ובטח להסדיר עניינים עם לקוחות ולא לקחת זרים בחזרה. אשמח אם תוכלו לעזור לי מול שירות לקוחות אטום!! תודה מראש, חי צ'נסי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית שם ותפקיד:
שלום רב
הלקוח קיבל זר מקסים ויפה אכן באיחור.
רצינו להתייחס לטענתו בגין האיחור ולפצותו- הלקוח דרש רק פיצוי מלא ולא הסכים לשירות פיצוי אחר. לאור ההתנהלות הזו נאלצנו לאסוף את המוצר ולזכותו כפי שביקש.
שירות - הינו שיורת לקוח בהלימה לאופי הלקות- במקרה הנוכחי , בקשתו לזיכוי מלא לא היתה הגיונית- ולכן פעלנו באופן ההגיוני שהתיר לנו.
תגובה:
פתרון הוא מוזמן להתקשר אלינו להמשך פיצוי כפי שהוצע לו במעמד השיחה עם נציגת השירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה