|
|
|
|
|
|
זר פרחים מקולקל וישן |
נושא התלונה: |
כהן יעל |
שם/כינוי: |
יום שני 13 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
הרצל 183 |
כתובת: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום הנישואים שלי בעלי הזמין לי מזר פור יו זר פרחים יפהפה - צבעוני וגדול, כשהיגעתי הביתה באותו היום נחרדתי לגלות (כשפתחתי את הזר כדי לחלק אותו לכמה אגרטלים) שהזר מסריח מצחין ונבול מבפנים!!!! אני לא יודעת מה לעשות עם עוגמת הנפש הזאת - את הזר איך שהוא זרקתי לפח, כי הוא הסריח לי את כל הבית ובאותו רגע הייתי חייבת לנקות את כל הבית כי כל הבית הסריח מהזר הזה.
מה לעשות?
בתודה מראש
יעל כהן
רחובות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zer4u.co.il שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרון בורנשטין, מנהלת ש |
שם ותפקיד: |
רשת זר פור יו משקיעה מאמצים רבים כדי להבטיח את טריותם ואיכותם של הפרחים. ברצוני להתנצל על כך שבמקרה הנוכחי לא הצלחנו להעניק את השירות הנדרש.
ביום 15.11.06 פנה אלינו בעלה של יעל- משה והפניה טופלה מולו.
בעקבות פנייתו של משה אלינו הצענו לבצע החלפה לזר. אל המקבלת נשלח זר חדש וטרי, ואילו הזר הקודם הוחזר אלינו לצורך ביקורת איכות.
בברכה,
שרון בורנשטין
|
תגובה: |
רשת זר פור יו משקיעה מאמצים רבים כדי להבטיח את טריותם ואיכותם של הפרחים. ברצוני להתנצל על כך שבמקרה הנוכחי לא הצלחנו להעניק את השירות הנדרש.
ביום 15.11.06 פנה אלינו בעלה של יעל- משה והפניה טופלה מולו.
בעקבות פנייתו של משה אלינו הצענו לבצע החלפה לזר. אל המקבלת נשלח זר חדש וטרי, ואילו הזר הקודם הוחזר אלינו לצורך ביקורת איכות.
בברכה,
שרון בורנשטין
|
פתרון: |
|
|
|