פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה שהגיעה בחלקה ואף אחד לא טרח לעדכן אותי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10 בספטמבר הזמנתי זר פרחים ושוקולד בצירוף כרטיס ברכה עבור בן זוגי שיום הולדתו חל ב-11 בספטמבר (סך ההזמנה היה 210 ש"ח שזה בעיניי סכום לא מבוטל) ביום הולדתו הגיע אליו זר הפרחים אך הפלא ופלא.. ללא השוקולד. הוא התקשר להודות לי על הזר וכששאלתי אותו לגבי השוקולד, הוא שאל אותי: איזה שוקולד?? שאלתי אותו האם לא קיבל הוא טען שלא.. רק לאחר שיחה לסניף (שזו טעות מספר 2) התברר כי השליח שכח את השוקולד ברכב. א) גורם ההפתעה נהרס שכן הוא כבר קיבל את הזר ללא השוקולד. ב) אף אחד לא טרח ליידע אותי, ואם לא הייתי יודעת מבן זוגי אף אני לא הייתי יודעת על כך שהשוקולד לא הגיע ואני בטוחה שהסניף לא היה טורח לעדכנני ובטח שלא לשלוח את השוקולד. ג) הכי גרוע!! כשהתקשרתי למוקד נאמר לי שזו טעות אנוש (ממש מעניין אותי), ושמציעים לי זיכוי על 20% הנחה ברכישה הבאה.. מה זה בדיחה??? רק לאחר מספר שיחות (נציג השירות גם היה חצוף בצורה בלתי רגילה שלא הבין מדוע אני זועמת ונתן תשובות מגוחכות ובצורה לאקונית) ורק לאחר שדרשתי לשוחח עם מנהל בכיר חזרה אליי כעבור יממה מנהלת בשירות הלקוחות אשר רק לאחר מסע שכנועים הסכימה לזכות אותי במחיר השוקולד. אני לקוחה קבועה של זר פור יו ויש לי כרטיס פרחים או משהו כזה כחברת מועדון לקוחות. אני מזמינה מספר פעמים בשנה הזמנות בסכומים יקרים והפיצוי המוצע לי הוא זיכוי על מחיר השוקולד?? אתם ממש לא מבינים עוגמת נפש מהי! ואילו מישהו מכם היה צריך לעבור את הבושה שספגתי באותו היום גם זיכוי כולל לא היה מספק אתכם!
ועלבון סוג הנזק :
לזכות אותי על כל סכום המשלוח!!!! אני כבר אדאג לבטל את כרטיס הפרחים הנחמד שברשותי אם זו גישתכם ללקוחות קבועים פתרון נדרש :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה