פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נשלח זר שונה משביקשתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יומיים בתאריך 20/11/07 שלחתי זר ורדים א ד ו מ י ם כפי שמופיע באתר האינטרנט של זר 4 יו. המשלוח אכן הגיע ליעדו אך במקום שיגיעו ורדים אדומים הגיעו בכלל ורדים צהובים.

התקשרתי למחרת בבוקר לחברה ונציג שירות לקוחות חזר אליי, הוא ביקש לדבר עם האדם אשר קיבל את הפרחים, נתתי לנציג את המספר והנציג אכן התקשר לאותו אדם. הוא שאל אם הזר נמצא במצב שבו קיבל אותו לאחר שנענה בחיוב שאל אם הזר הושם במים, הוא נענה שלא ואז ענה לו שמכיוון שהפרחים לא היו במים לא ניתן לתת זיכוי כספי.

הזר היה בדיוק באותו מצב שקיבלו אותו, עלי הכותרת לא ניזוקו ולא התייבשו, אותו אדם שקיבל הפרחים אף הוסיף ואמר שהשליח מוזמן לבוא לקחת את הזר ואם יראה לנכון שהזר ניזוק ולו במעט שלא יקח את הזר. הנציג לא הסכים.

זאת פשוט בושה וחוצפה לשמה שחברה כל כך גדולה כzer4u בכלל מאשימה את הלקוח על שהזר לא הושם במים כאשר כל האשמה היא על החברה עצמה אשר שלחה את הצבע הלא נכון!!!!! היו במים או לא היו זאת לא השאלה בכלל, עשיתם טעות ואתם מ ח ו י ב י ם להחזיר את הכסף!

חשבתי שחברה בעלת השם הכי גדול בארץ לפרחים לא תנהג כך, ואני יותר ממאוכזבת לנוכח השירות או יותר נכון חוסר השירות שקיבלתי!

לקוחה מאוכזבת

* זוהי פניה שניה שאני שולחת לחברה דרך אתר זה, הפניה הראשונה נשלחה לפני חודש ועדיין אף נציג מהחברה לא חזר אליי!

נהרס גורם ההפתעה סוג הנזק :
החזר כספי על מנת להחזיר את השם הטוב של החברה פתרון נדרש :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה