פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר וזר "עלים" נושא התלונה:
נפתלי גיל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!

לצערנו זו הפעם השנייה בה אנו כותבים לכם היום.
הזמנו זר שנקרא "אור הכוכבים" מהאתר שלכם, בידיעה שפרחים איכותיים במשלוח ניתן לרכוש רק אצלכם.
זו אינה הפעם הראשונה בה אנו רוכשים דרככם, אך זו הפעם הראשונה בה ביצענו הזמנה דרך האינטרנט.
היום "זכינו" לראשונה לראות זר שרכשנו דרככם.
שילמנו סכום לא מבוטל בעבור הזר שרכשנו – 159.9 ₪
אם היינו יודעים מראש שכך ייראה זר שאנו רוכשים מרשת מכובדת כמו Zer4u לא היינו טורחים כל כך ופשוט היינו קונים זר ב 20 ₪ באחת הצמתים באזור,
סביר להניח שלא היו מבחינים בהבדל בין הזר שרכשנו ב 159.9 ₪ דרככם לזר שנקנה ב 20 ₪ בצומת.
הזר שרכשנו היה מלא בפרחים והזר שקיבלנו היה מורכב בעיקרו מעלים.
מצ"ב תמונות של הזר שרכשנו והזר שקיבלנו.
http://www.swf.co.il/out.php/i20514_.jpg
http://www.swf.co.il/out.php/i20515_.JPG
לחצו על הקישורים בשביל לראות תמונה שהזמנו ותמונה שקיבלנו חשוב מאוד
אנו מאמינים כי תצליחו להבחין בהבדלים בין הזרים, במידה ולא, נציג מטעמכם מוזמן להגיע לביתנו לצפות ולא להאמין.
מעבר לכך, השרות שקיבלנו הוא מתחת לכל ביקורת. התייחסות למייל הקודם עוד לא קיבלנו.
השליח שדיווח לנו ב SMS על הגעת המשלוח ליעדו (איננו מבינים כיצד להשאיר את הזר אצל השכנים נקרא "יעדו")
היה חצוף, ענה לנו בזלזול רב ואף לא טרח להתקשר למקבלי הזר למרות שבקשה זו צוינה בהזמנה.
את ההפתעה הרסתם (תוכלו לקרוא על כך במייל הקודם) ומעבר לכך, אוי לנו שאנו שולחים זר שנראה כפי שהוא נראה לאנשים החשובים לנו, ביישתם אותנו.
אנו דורשים פיצוי הולם לעוגמת הנפש שנגרמה לנו ובעיקר אנו דורשים התייחסות רצינית למייל זה.


מייל מספר 2!
מס הזמנה מועד ביצוע ההזמנה פריטים סכום הזמנה (ש”ח) תאריך משלוח סטאטוס
152871
17/04/2008 00:00:00 שליחות,דמי טיפול,אור הכוכבים רגיל 159.9 17/04/2008 00:00:00 הודפס בסניף


שלום רב!
היום ביצענו הזמנה של פרחים לכתובת באשדוד
קיבלנו SMS שהפרחים הגיעו ליעדם כאשר שאלנו את האנשים אם הגיעו הפרחים
הם נהנו בשלילה על איזה פרחים אתם מדברים?
א. הפתעה נהרסה שרצינו להפתיע בפרחים ועכשיו הם יודעים
ב. ההפתעה לא הגיע כלל ליעדה!!

התקשרתי למספר שהופיע על גבי ה SMS וקיבלנו תשובה הפרחים אצל השכן
שכאשר סימנו את האפשרות לדבר קודם עם המקבל הפרחים.

שאלתי את השליח "תומר" האם הוא יתקשר למקבלי הפרחים הוא צעק עלי ודיבר לא יפה!
אמר לי שהוא לא חייב שום דבר לאף אחד ואם יש לך תלונת תפנה לשירות לקוחות


אני פשוט בהלם מחברה גדולה כמו שלכם שהשירות שלכם זוועה עוד יותר גרוע שהאנשים שעובדים אצלכם מדברים בחוסר נימוס כלפי הלקוח! ( הלו!! אנחנו אנשים משלמים כסף ולא מקבלים חינם אנא תיתיחסו בהתאם אתם לא עושים לאף אחד שום טובה אנחנו משלמים לכם כסף על זה)

בכל מקרה אשמח אם מישהו מההנהלה יחזור אלי ולפתור את הבעיה הזאת אני דורש פיצוי על הנזק שנגרם ואם לא את כל הפרטים אני מעביר הלאה נפלתם בטעות על הבן אדם הנכון
חג שמח ואני מקווה בשבילכם שלא יקרו עוד טעויות כאלה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם וזיכוי כספי מלא על מה שקנינו פתרון נדרש :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה