פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר על חוק אישור שליחת הספאם החדש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היום קיבלתי הודעת טקסט מהחברה, בזו הלשון: "לקוח ZER4U להסרה מתפוצת הטבות ומבצעים, שלח את הספרה 2 ל-0523999111".
ואני תוהה. קודם כל, לפי החוק, אני לא צריך לסרב לקבל, אלא להסכים לקבל. דבר שני, למה שאני אוציא כסף על שליחת הודעה כדי לבטל משהו שמעולם לא ביקשתי? אם כבר נוסח ההודעה היה צריך להיות שמי שרוצה להיות מנוי על ההודעות ישלח על כך הודעה, ולא להיפך.
כספי סוג הנזק :
שליחת הודעה נוספת של החברה, שתבקש לשלוח הודעה רק במקרה ואדם מעוניין בקבלת ההטבות והמבצעים. פתרון נדרש :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
שרון בורנשטין, מנהלת ק שם ותפקיד:
שלום זמר,
אבקש להודות לך על פנייתך אלינו.
בתאריך 30.11.08 רשת ZER4U אכן שלחה הודעות טקסט הכוללות את המלל שציינת. עם זאת, החל מה-01.12.08 שונה נוסח הודעות הטקסט ונשלח המלל הבא:
"לקוח ZER4U קבל עציץ מתנה בכל קנייה עד 05.12.08. להמשך קבלת הטבות השב הספרה 2".
אבקש לציין שהודעות הטקסט נשלחו אך ורק ללקוחות ZER4U, שביצעו רכישות קודמות בחברה.
לסיכום, אבקש להודות לך על פנייתך אלינו.
אשמח להמשיך לראותך בין לקוחותינו הנאמנים והמרוצים.
בברכה,
שרון בורנשטין
מנהלת קשרי לקוחות
תגובה:
שלום זמר,
אבקש להודות לך על פנייתך אלינו.
בתאריך 30.11.08 רשת ZER4U אכן שלחה הודעות טקסט הכוללות את המלל שציינת. עם זאת, החל מה-01.12.08 שונה נוסח הודעות הטקסט ונשלח המלל הבא:
"לקוח ZER4U קבל עציץ מתנה בכל קנייה עד 05.12.08. להמשך קבלת הטבות השב הספרה 2".
אבקש לציין שהודעות הטקסט נשלחו אך ורק ללקוחות ZER4U, שביצעו רכישות קודמות בחברה.
לסיכום, אבקש להודות לך על פנייתך אלינו.
אשמח להמשיך לראותך בין לקוחותינו הנאמנים והמרוצים.
בברכה,
שרון בורנשטין
מנהלת קשרי לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה