פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח פרחים - מסע התלאות האישי שלי נושא התלונה:
שמאי אבי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי להורי זר לכבוד 40 שנות נישואין. באותה הזדמנות גם הצטרפתי למועדון הלקוחות של החברה. שילמתי כ-250 ש"ח.
הזר שהגיע היה עלוב ומעליב. ביקשתי שיוחלף מייד. הגיע זר קטנטן עם שליח שניסה לחנך אותי ולהסביר לי שאני לא מבין בפרחים.
התלוננתי שוב ושוב טלפונית דרשתי שהעסקה תבוטל לא קיבלתי תשובות. לאחר מספר שיחות שוחחתי עם נציגת שירות לקוחות ובעקבות כך קיבלתי מכתב סטנדרטי ואליו צורף תו הנחה ע"ס 50 ש"ח לקניה הבאה (20% מהסכום ששילמתי).
החזרתי להם את התו בצירוף מכתב נזעם. מאז איש לא פנה אליי. עברו כחמישה שבועות ופניתי שוב למוקד הטלפוני והוסבר לי שאין כוונה להיענות לדרישתי לקבלת כל הכסף ששילמתי בחזרה. ביקשתי לקבל את התשובה הזו בכתב. עברו עוד שבועיים ולא שמעתי מהם כלום.
במידה וימשיכו כך אתבע מהם בבית משפט לתביעות קטנות את הסכום ששילמתי בלבד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כל הסכו ששילמתי. פתרון נדרש :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתו של מר שמאי אלינו לגבי הזמנה מס' 497406,

בתאריך 31.08.05 פנה אלינו מר שמאי לאחר שרכש זר פרחים בשווי 134 ₪ (לא כולל דמי שליחות) בטענה שהזר אינו ראוי. כפי שסיכמנו עמו באותה שיחה, הגענו עוד באותו הערב וביצענו ההחלפה לזר הפרחים.

לאחר שזר הפרחים שהוחלף לא היה לשביעות רצונו של מר שמאי וחשובה היתה לנו שביעות רצונו, שלחנו בנוסף לזר שובר קנייה ע"ס 50 ש"ח, למימוש בחנויות הרשת.

לצערנו מר שמאי בחר להחזיר את השובר בדואר חוזר.

רשת ZER4U אינה מזכה עבור מוצר שהתקבל, אך יחד עם זאת, שמחנו לצרף למכתב שנשלח למר שמאי (ביום 13.12.05) שובר רכישה ע"ס 100 ₪ למימוש בחנויות הרשת.

אנו נשמח להמשיך ולראות את מר שמאי בין לקוחותנו.
בברכה,
שרון בורנשטין
מנהלת שירות לקוחות
זר פור יו
תגובה:
שמחנו לצרף למכתב שנשלח למר שמאי (ביום 13.12.05) שובר רכישה ע"ס 100 ₪ למימוש בחנויות הרשת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה