פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זר אשר הינו בושה וחרפה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שלום עליכם 1, מרכז זיו, חיפה כתובת:
סניף מרכז זיו חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחג האהבה הזמנו זר מסניף במרכז זיו של ZER4U. הזר אשר הובטח היה עם צבעונים אדומים בעלות של 100 שקלים ותוספת של כ-20 שקלים למשלוח. למרות זאת הגיע זר אשר היה ירוק כולו. אף אחד מהפרחים לא נפתח ואף התוספות אשר הקיפו את הפרחים (מין גבעולים ירוקים שכאלו) היו כבר חצי נבולים. ברור לי כי בחג האהבה הזמנות הפרחים הינן דבר לחוץ בקרב חנויות הפרחים אך לא הייתי מצפה מרשת אשר מכבדת את עצמה לשלוח זר שכזה. אגב, היום, 24 שעות לאחר קבלת הזר, הוא עדיין ירוק כולו, אף אחד מהפרחים עוד לא נפתח. האכזבה הינה רבה ואין ספק כי למדנו לקח ולעולם לא נחזור ונקנה בחברה זו. במידה וישנו צורך ישנם צילומים של הזר.
נזק כספי, 120 שקלים אשר הושקעו לחינם סוג הנזק :
ביטול החיוב על הזר. במידה וישנו צורך ישנם צילומים של הזר. פתרון נדרש :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
שירלי גד שם ותפקיד:
שלום רב,
מאחר ופרחי הצבעוני נפתחים בחשיפה לאור ולחום אנו מחוייבים למסור אותם ללקוח סגורים וזאת ע"מ לשמור על טריות הזר. הפרחים אמורים להיפתח לאחר מספר שעות. מאחר ומדובר במוצר חי, ישנם מקרים שפתיחת הפרח מתעכבת. ZER4U משקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת להעניק ללקוחותיה חווית קניה ושרות מעל ומעבר, צר לנו כי במשלוח זה שהיה אמור להגיע לכבוד יום האהבה בתאריך 14.2.10 לא נהגנו כמצופה. מצורף הפתרון שהצענו ללקוחה..
תגובה:
מנהל סניף חיפה חזר ללקוחה והציע לה לבצע החלפה של הזר בחנות. מאחר והלקוחה לא היתה מעוניינת להגיע לחנות, הצענו לה ששליח יגיע אליה עם זר חדש ויקח את הזר הקודם. הלקוחה לא היתה מעוניינת גם בכך ורצתה זיכוי מלא על המוצר. בסופו של דבר הלקוחה קיבלה זיכוי על המוצר והמוצר חזר לחנות באמצעות שליח של הסניף. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה