פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כלי שהגיע שבור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' חיים עוזר פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום נישואי ה-10 ניגשתי לחנות ZER4U בפ"ת ובקשתי לשלוח זר פרחים בתוך אגרטל זכוכית (שווי האגרטל 60 ש"ח) לבעלי במקום עבודתו. הזר אכן הגיע תוך פרק זמן סביר אך התברר כי האגרטל שבור. יצרנו קשר עם סניף החברה וסוכם שאביא את האגרטל לסניף בכדי שיוכלו להחליפו באגרטל זהה או שווה בערכו. לאחר שבוע התפניתי לצאת למספר דקות מהעבודה, ניגשתי לסניף עם האגרטל עטוף בנייר עיתון (בכדי לא להפצע) וקיבלתי במקומו אגרטל זהה, אך מלוכלך ומאובק שהמוכרת לא הציעה לנקות ועם דפקט קל (שגיליתי בהמשך בבית.) שנעטף שוב באותו העיתון. לא נורא- אבל בהחלט לא האגרטל שהייתי בוחרת לקחת הביתה אילו היתה לי בחירה חופשית. נכון- היתה פה בסך הכל הגינות- קיבלתי את שווי הכסף במהירות וביעילות, ועם זה נותרה הרגשה לא נעימה, שהרי לא מדובר במוצר שאני רוכשת בסופר ומחליפה כשמתגלה פגם- אלא במוצר שנשלח במיוחד באופן שהיה אמור להיות חגיגי , תוך תוספת של דמי משלוח, הגיע שבור והוחלף באופן בלתי מכובד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי סמלי פתרון נדרש :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
אתי - נציגת שירות לקוח שם ותפקיד:
בהמשך לפניית הלקוחה התלונה טופלה מול הלקוחה ב10.3.10. הלקוחה קיבלה מענה מהחברה וסוכם שתחזור אלינו עם מה שהיא רוצה במקום האגרטל. ZER4U משקיעה מאמצים רבים על מנת לתת שירות טוב ואיכות טובה של המוצרים ואנו מתנצלים שבמקרה הזה לא נהגנו כראוי. תגובה:
סוכם עם הלקוחה שנגיע אליהם הביתה ונבצע החלפה לכל מוצר אחר שתרצה באותו מחיר. מיכל הסכימה לזה וסוכם מולה שתחזור אלינו לאחר קבלה מאיתנו של הקטלוג בדואר ותבחר מהקטלוג את מה שהיא מעדיפה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה