פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת המשלוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת זר 4 u מתחייבת לשלוח את זר הפרחים המוזמן דרכם תוך 5 שעות ובימי שישי עד כניסת השבת.
זו הפעם השניה שאני מזמינה דרכם זר פרחים ביום שישי בבוקר והזר לא מגיע ליעדו עד כניסת השבת. בשני הפעמים תזמון הגעת הפרחים היה חשוב ואי הגעת הזר גרמה למפח נפש גדול הן לי והן למקבל הפרחים. בנוסף לכך, בשל העובדה שמדובר ביום שישי לא ניתן להתקשר לבדוק בשעה מאוחרת יותר מה עם המשלוח (בשעות הצהרים המאוחרות הכל נסגר ואין עם מי לדבר).
אם החברה איננה מסוגלת לספק את סחורתה בזמן שלא תתחייב ואנו נדע להזמין דרך חברות אחרות רציניות יותר!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות זר שם ותפקיד:
ביום א' 18.12.05 התקבלה אצלנו פנייתה של פזית וייס לגבי הזמנה שלא נשלחה במועד, ביום ו' 16.12.05. לאחר בירור קצר הועלה שההזמנה אכן לא נשלחה, עקב טעות. שוחחנו עם פזית ביום א' והתנצלנו בפניה. סוכם שחיובה יבוטל לגמרי ואנו נשלח את כל המוצרים שהוזמנו על חשבוננו, בתוספת מכתב התנצלות שיסביר שהטעות היא שלנו וההזמנה היתה אמורה להגיע ביום ו'. תגובה:
חיוב הלקוחה בוטל וההזמנה נשלחה במלואה- על חשבון הרשת, בתוספת מכתב התנצלות למקבלים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה