פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח זר פרחים < נושא התלונה:
שלם אסף שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/05/10 הזמנתי זר פרחים בעלות של 200 שקלים לאישתי ליום הולדתה.
ישר עם קבלת הזר התקשרה אישתי מזועזעת לשירות לקוחות מאחר והזר היה ממש ישן הפרחים כאילו עמדו בחנות חודש .
נציגת מחלקת תלונות חזרה אליה לאחר כשעה וחצי לערך ולאחר דין ודברים ביקשה כי אישתי תשלח במייל תמונות של הזר .
יחד עם זאת אישתי הודיעה כי היא מעוניינת שיגיע שליח יקח את הביזיון הזה והחשבון יזוכה .
כמובן שניסו לשכנע אותה כי יחליפו לה את הזר אך היא לא הסכימה .
התמונות הכן נשלחו באמצעות המייל אך לא נשלחה מצידם שום התייחסות או התנצלות.
שליח הכן הגיע ביקש את הזר בקור רוח ושוב ללא שום התנצלות.
בושה וחרפה שחברה בסדר גודל כזה מתנהגת בצורה כזאת .
כאשר הגעתי לביתי הבנתי את גודל האכזבה ולכן אני פונה אליכם .
האם לא היה נכון מצידם לזכות את החשבון אך לאחר שראו את התמונות של הפרחים לפחות מבושה להשאירם .
האם לא נכון לפצות לקוח על מקרה כזה מבייש?
חבל שאיני יכול להעלות את התמונות באתרכם בכדי שתבינו .
אבל למזלי אני עובד בחברה ציבורית ויכולתי להפיץ את התמונות בכדי שחברי ואוהבי לא יעשו טעות ויזמינו זר מחברת ZER4U
עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
שרון, מנהלת שרות לקוחו שם ותפקיד:
אסף שלום, בהמשך לתגובה שכבר נשלחה לאימייל שלך כבר אתמול עם הפניה הזו, מאחר ואישתך פנתה לגבי איכות הזר, לבקשתה ולבקשתך וגם כפי שבעצמך הזכרת כאן, הזר נלקח ע"י שליח שלנו וזוכית בחשבונך על סכום העסקה וזאת בהתאם לנהלי החברה ובמקביל בהתאם לבקשתיכם.
רשת ZER4U משקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת להעניק ללקוחותיה חווית קניה ושרות מעל ומעבר. צר לי אם הפעם לא נהגנו כמצופה.
תגובה:
התנצלנו בפני הלקוח והמקבלת, הלקוח זוכה בחשבונו ובמקביל הזר נלקח לבקרת איכות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה