פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי במשלוח נושא התלונה:
עוזרי מגי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי ביום ג 07.09.10 עציץ בסכום של כ200 שקלים,לאחר מספר שעות הובא למען המבוקש משלוח אחר לחלוטין ממה שהזמנתי שפניתי למוקד ההזמנות הם אמרו שזה טעות של השליח והבטיחו שיחזירו אלי בהקדם ממוקד שירות הלקוחות על מנת להחליף את המשלוח לעציץ המבוקש מאז ועד עתה אני מתנהלת טלפונית מולם ולא זוכה לשום התיחסות אלה שוב ושוב אומרים לי שיפנו אלי משירות הלקוחות מדובר בערב ראש השנה והשעה 13:00 בצהריים והמשלוח שהוזמן כבר אתמול עדין לא זכה לטיפול.בכל 5 הפעמים שדיברתי בטלפון עם מרכז ההזמנות לא נאמרה שום מילת התנצלות או הבטחה לטיפול מהיר ויעיל אלה היתה התנערות מוחלטת ואי לקיחת אחריות ושוב ושוב אמרו לי שזה בידי שירות לקוחות שלא חזרו אלי מאז ועד היום. אין לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי בשל כך שכל רצוני היה להפתיע את הוריי לרגל השנה החדשה ובמקום זאת אני עסוקה כבר יומיים במרדף חסר תועלת בתקווה להתייחסות וטיפול בעניין אני המומה ומאוכזבת מחברה שנחשבה בעיניי כאמינה ויעילה.
בברכה מגי
אי נעימות רבה ותסכול מחוסר ההתייחסות סוג הנזק :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה