פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בושה וחרפה בטיפול בהזמנה שלא הייתה במלאי ובמשלוח שלא הגיע בזמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול התקשרתי בשם חבר לעבודה שנמצא בחו"ל להזמין לאשתו פרחים ליום האהבה בשעות הצהריים המוקדמות. ההזמנה הייתה מהירה וההתחייבות היתה כי הזר יגיע מקסימום עד 9 בערב ליעדו. ב 7 בערב קיבלתי שיחה כי הזה הספציפי שהוזמן אזל (מעל 5 שעות לאחר שבוצעה ההזמנה) והוצע לי תחליף יקר יותר כפיצוי. בלית ברירה הסכמתי . לאחר שניתקתי פניתי לאתר החברה לחפש את התחליף ה"יקר" שלא נמצא בשום חיפוש ואני חוששת שנעשה איזשהוא אילתור של עציץ ו"מכרו" לי משהו כפיצוי שאינו קיים כאופציה להזמנה.. כאן לא תמו התלאות.. ב22:15 מתקשר אליי השליח מכתובת המשלוח ומתלונן שאין אף אחד בבית.. הסברתי לו שנאמר במפורש במהלך ההזמנה כי אין מה להביא את הזר (עכשיו עציץ) אחרי 21:00 השליח אמר שהוא מחזיר את המשלוח לחברה ומחר יישלח שוב. הבוקר התקשרתי וביקשתי הסברים.. לא יכלו למסור לי מתי ההזמנה תצא, מה ייצא (כיוןן שביקשתי שאם כבר לא נשלח הזר המקורי באשמתם, שיישלח היום) נמסר לי כי תוך 48!!! שעות יחזרו אליי ממחלקת שרות לקוחות.. לעולם לא אזמין יותרמהחברה הזו. בזיון, עבודה בעיניים ושירות מתחת לכל ביקורת. דרך אגב אני עדיין מחכה לטלפון של מנהלת מחלקת ההזמנות אביבית שהבטיחה בשעה 8:30 לחזור אליי תוך חצי שעה .. השעה כבראחרי 10:00 בבוקר

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה