פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מהזמנת זר במשלוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה17/11 חגגה אחותי חנוכת בית לביתה החדש בגדרה, ידעתי כי אחד הדברים שתרצה הוא עציץ נחמד, הסתכלתי באתר האינטרנט של זר פור יו וראיתי עציץ של שילוב עם מ'ס קקטוסים שמאוד מצא חן בעיני וביצעתי את ההזמנה באמצעות הטלפון.שילמתי בסה"כ כולל משלוח 132.10, כחצי שעה לאחר ביצוע ההזמה קיבלתי טלפון מזר פור יו בו נאמר לי שהזר שאותו אני רוצה נגמר ויש משהו אחר במקום, הסכמתי ואמרתי כל עוד המתנה יפה ומכובדת זה מקובל עללי, נאמר לי כי יש לזכותי עשרה שקלים שישמשו לקניית כרטיס דקורטיבי.
כאשר הגענו אני ובעלי לבית אחותי בשעות הערב, ביקשתי לראות את המשלוח, חשתי בושה ורצתי לקבור את עצמי נוכח המתנה הקטנה וה"לא שווה"לדעתי, זוהי אחותי הגדולה שמאוד משקיעה במתן מתנות לי ולבעלי ומאוד רציתי להפתיע אותה במשלוח כי ידעתי שבזר פור יו יש משלוחים נהדרים{חודש לפני כן אף היצטרפתי לחבר מועדון שאת הכרטיס לא קיבלתי עד היום...-שילמתי בערך 30 ש'ח עבורו..}
יצאתי משם מאוד מאוכזבת , המשלוח היה קטן ועלוב, מ'ס קטן של קקטוסים שבכל חנות פרחים הייתי משלמת עליו לא יותר מ50 ש'ח.
אני יודעת אם אחזור ואזמין משם פרחים בעתיד, אני חשה מאוכזבת ומרומה...
בתקווה לתגובה של החברה.
עלבון סוג הנזק :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
שרון בורנשטין, מנהלת ש שם ותפקיד:
שלום רב,
ניסיתי לאתר את הזמנתה של גב' סעד וכן את פנייתה אלינו לאחר האספקה. נראה שההזמנה אכן אותרה (מס' הזמנה 536813), אולם לא נמצא בידי כל תיעוד לגבי פנייתה של גב' סעד אלינו, לאחר האספקה. האם ייתכן כי לא נעשתה כל פניה אלינו עד כה? יש לציין שפנייתה הנוכחית של גב' סעד התקבלה על ידנו כחודשיים לאחר מועד האספקה. מאחר ואנו עוסקים במוצר חי ומתכלה, אשמח אם תוכלו לברר מול הלקוחה מדוע לא פנתה אלינו בסמוך לתאריך מסירת ההזמנה.
בברכה, שרון בורנשטין, מנהלת שירות לקוחות, רשת ZER4U
תגובה:
שלום רב,
ניסיתי לאתר את הזמנתה של גב' סעד וכן את פנייתה אלינו לאחר האספקה. נראה שההזמנה אכן אותרה (מס' הזמנה 536813), אולם לא נמצא בידי כל תיעוד לגבי פנייתה של גב' סעד אלינו, לאחר האספקה. האם ייתכן כי לא נעשתה כל פניה אלינו עד כה? יש לציין שפנייתה הנוכחית של גב' סעד התקבלה על ידנו כחודשיים לאחר מועד האספקה. מאחר ואנו עוסקים במוצר חי ומתכלה, אשמח אם תוכלו לברר מול הלקוחה מדוע לא פנתה אלינו בסמוך לתאריך מסירת ההזמנה.
בברכה, שרון בורנשטין, מנהלת שירות לקוחות, רשת ZER4U

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה