פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בילבול בין הזמנות פרחים גרם לחיוב כרטיס האשראי ללא קבלת ההזמנה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏מרץ ‏2002 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2002 גוייסתי למילואים בצו 8 (למבצע חומת מגן בג'נין).
באותו הזמן היה לאשתי יום הולדת וחשבתי לשמח אותה עם זר פרחים. הזמנתי זר ב - 250 ש"ח עם הקדשה, וביקשתי ממנה שתשאר בבית בשעות אחה"צ (כאשר יגיע השליח) במקום לצאת עם חברות לחגוג. בשעה 21:30 היא הודיעה לי שלא הגיע אף אחד והיא התייאשה.
מבירור טלפוני שעשיתי עם החברה התברר שהיה בילבול בין ההזמנות ונשלח זר אחר (שעלה 40 ש"ח ויועד בכלל ליולדת טריה). הזר הנ"ל ניתן לשומר בכניסה לישוב שבו אני גר (הוא לא הכיר אף אחד בשם היולדת בישוב שלי, והשליח החליט לתת לו את הזר כי הוא לא ידע מה לעשות איתו). כל תלונותי נפלו על אוזניים ערלות ובנוסף אמרו לי שאני מטריד את המוקד הטלפוני בערב פסח.
לסיכום: אשתי לא קיבלה את הזר, חברת Zer4you טענו שאני צריך לבקש את הזר מהשומר בשער (3 שבועות לאחר מכן - לאחר תום המילואים) ולאחר מאמצים כבירים הם הסכימו להחזיר לי את חצי הסכום. כמובן שפרחים לא ראיתי מהעניין (וכמובן גם לא אשתי).
עלבון ובזבוז כסף סוג הנזק :
החזרת הכסף ופיצוי פתרון נדרש :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
שרון בורנשטין, מנהלת ש שם ותפקיד:
המקרה המובא התרחש לדברי הפונה בשנת 2002- לפני למעלה מארבע שנים. אין באפשרותי לאתר מידע מלפני למעלה מ-4 שנים.
פרטי הלקוח (כפי שהם מוצגים כאן) אינם מופיעים במאגר הלקוחות שרכשו ב- ZER4U.
עם זאת, אשמח לקבל לידי את כל פרטי ההזמנה, על מנת שאוכל לטפל בפניה לשביעות רצונו של הלקוח.
פרטי ההזמנה הדרושים לי:
לאיזו כתובת נשלחה, האם בוצעה דרך אחד הסניפים שלנו (ואיזה), או דרך מרכז ההזמנות. כמו כן אשמח לקבל את מספר האשראי של הלקוח- על מנת שאאתר את חיובו בגין הקנייה ואת הזיכוי האמור.
בברכה, שרון בורנשטין- מנהלת שירות לקוחות- רשת ZER4U.
תגובה:
המקרה המובא התרחש לדברי הפונה בשנת 2002- לפני למעלה מארבע שנים. אין באפשרותי לאתר מידע מלפני למעלה מ-4 שנים.
פרטי הלקוח (כפי שהם מוצגים כאן) אינם מופיעים במאגר הלקוחות שרכשו ב- ZER4U.
עם זאת, אשמח לקבל לידי את כל פרטי ההזמנה, על מנת שאוכל לטפל בפניה לשביעות רצונו של הלקוח.
פרטי ההזמנה הדרושים לי:
לאיזו כתובת נשלחה, האם בוצעה דרך אחד הסניפים שלנו (ואיזה), או דרך מרכז ההזמנות. כמו כן אשמח לקבל את מספר האשראי של הלקוח- על מנת שאאתר את חיובו בגין הקנייה ואת הזיכוי האמור.
בברכה, שרון בורנשטין- מנהלת שירות לקוחות- רשת ZER4U.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה