שרון בורנשטין, מנהלת ש |
שם ותפקיד: |
המקרה המובא התרחש לדברי הפונה בשנת 2002- לפני למעלה מארבע שנים. אין באפשרותי לאתר מידע מלפני למעלה מ-4 שנים.
פרטי הלקוח (כפי שהם מוצגים כאן) אינם מופיעים במאגר הלקוחות שרכשו ב- ZER4U.
עם זאת, אשמח לקבל לידי את כל פרטי ההזמנה, על מנת שאוכל לטפל בפניה לשביעות רצונו של הלקוח.
פרטי ההזמנה הדרושים לי:
לאיזו כתובת נשלחה, האם בוצעה דרך אחד הסניפים שלנו (ואיזה), או דרך מרכז ההזמנות. כמו כן אשמח לקבל את מספר האשראי של הלקוח- על מנת שאאתר את חיובו בגין הקנייה ואת הזיכוי האמור.
בברכה, שרון בורנשטין- מנהלת שירות לקוחות- רשת ZER4U. |
תגובה: |
המקרה המובא התרחש לדברי הפונה בשנת 2002- לפני למעלה מארבע שנים. אין באפשרותי לאתר מידע מלפני למעלה מ-4 שנים.
פרטי הלקוח (כפי שהם מוצגים כאן) אינם מופיעים במאגר הלקוחות שרכשו ב- ZER4U.
עם זאת, אשמח לקבל לידי את כל פרטי ההזמנה, על מנת שאוכל לטפל בפניה לשביעות רצונו של הלקוח.
פרטי ההזמנה הדרושים לי:
לאיזו כתובת נשלחה, האם בוצעה דרך אחד הסניפים שלנו (ואיזה), או דרך מרכז ההזמנות. כמו כן אשמח לקבל את מספר האשראי של הלקוח- על מנת שאאתר את חיובו בגין הקנייה ואת הזיכוי האמור.
בברכה, שרון בורנשטין- מנהלת שירות לקוחות- רשת ZER4U. |
פתרון: |
|
|