פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית ביטוח על מכשיר שלא קיים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה 4 שנים גובים ממני סה"כ 140 ₪ כל חודש בהוראת קבע עבור טלפון שלא קיים !. כבר פעמיים בעבר הוריתי להפסיק את השירות ואת גביית הכספים.
לצערי לא השגחתי ואתם והמשיכולגבות כסף עבור שירות שלא קיים.
היות ואין גם חשבון טלפון לטלפון זה (שבוטל לפני 5 שנים ! ), התשלומים נעשים ללא קבלה, חשבונית או כל דיווח אחר.
הוריתי היום לבנק להפסיק מיד את התשלום. למרות פניות חוזרות אין תגובה מהחברה !.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף שנגבה עבור שירות שלא ניתן ולא בוקש פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה