פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחת שוא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 3.2 הגיע אלי לפגישה ביוזמנתו על מנת להעביר אותי מחברת סלקום ל- פלפון
הוא הציג לי דיל שלכאורה השתלם לי לעבור - 60 ש" ל- 3 שנים קבוע + מכשיר חדש (בתמורה למכשיר שלי) + ביטוח למכשיר
לאחר מס' ימים התקשרתי על מנת להזמין דיבורית ודרך אגב ביקשתי לדעת אם מה שובטח לי רשום להפתעתי נאמר לי שחיוב לחודש הינו 99 ש"ח לחודש ב- 12.2
הגעתי מיוזמתי למוקד שרות ברח' יגאל אלון שם התקבלתי ע"י הפקידה בצורה עויינת ממש לאחר שהתלוננתי ובקשתי לבטל את העסקה היא טענה שאי אפשר וזה מסובך בקשתי לדבר עם מנהל ולאחר שהתעקשתי היא קראה למנהלת הם התקשרו לנציג מכירות שבצע את העסקה והוא טען שנאמר לי וזה לא נכון והראיה חבר לעבודה שהיה נוכח וחברה ששלחתי אליו קבלה את אותם תנאים שהציעו לי
הם דיברו עם המנהל של הנציג כפיצוי נתן לי דיבורית והחלפה של הטלפון והבטיח שכבר למחרת יתאמו אתי להתקנת הדיבורית אצלי בבית
נכון להיום אף אחד לא יצר אתי קשר אני מיוזמנתי התקשרתי למוקד שרות ב- 13.2
שהבטיחו לטפל בעניין התקשרתי שוב ב-14.2 שוב היא הבטיחה שיתקשרו תוך 48 שעות נכון להיום אני מעונינת לבטל את כל העסקה אני רוצה בחזרה את המכשיר שלי במקביל אני עומדת להגיש תלונה בתביעות קטנות ולבטל את ההוראה של כרטיס האשראי וכל זאת אעשה מחר אם לא אקבל תגובה ממכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה