מוצר שלא נמצא,שרות |
נושא התלונה: |
יום שני 07 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
ביג |
כתובת: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מוצרים וכאשר הגעתי לבית לא נמצא פריט,כאשר יתקשרתי לחנות,התחילו לדבר איתי בצורה לא נעימה,אז מה את רוצה שנעשה נישמור לך או לא לישמור,הוסבר עם בן אדם משלם אז צריך לשמור או לא.
עובד אחד לא יודע מה עושה עובד השני אין תיקשורת בין העובדים,ובנוסף היתי צריכה לחזור כמה וכמה פעמים על אותו הדבר במשך 3 דקות עד שהבינו ביכלל על מה מדובר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני צריכה לחזור עם תינוקת קטנה שוב לחנות שאני לא גרה באזור יש נסיעה של 20 דקות בישביל לקחת גרביים לתינוקת שעלו 21 ש"ח שהדלק יעלה לי יותר,בישביל שאני יעשה שוב ועכשיו לא רק עם תינוקת אלה עם עוד שני ילדים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|