פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מביש ומשפיל של מנהלת החנות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
סילבר כתובת:
תיאור הבעיה:
הגעתי עם בגד פגום בכדי שישלחו אותו לבדיקה הגיע תורי בקופה והקופאית אמרה לי להמתין למרות שהגיעה תורי ע״י בכל זאת זו לא מכירה ולא מרוויחה מזה המתנתי בנתיים גם עשתה כרטיס מועדון לבחור שטיפלה בו למרות שהייתי לפניו ברגע שראיתי שמתכוונת שוב לתת לי להמתין ולמכור לאחד נוסף שהיה אחרי כעסתי וביקשתי שתסיים איתי אמרה שקודם צריכה לטפל בקונים ואני כבר לא נחשבת קונה בגלל שזה טיפול במוצר שנקנה כבר????? בכל מקרה הגיעה המנהלת סוף סוף ואמרתי שדורשת שיטפלו בי כי גם לכשות כרטיס מועדון לוקח זמן ואפילו הרבה יותר , המנהלת בשיא חוצפתה אמרה לי את חוצפנית!!! ששאלתי לשמה פשוט הסתובבה והלכה !! פניתי לשירות הלקוחות עברו שבועיים ואין תגובה מהשירות מרגיש לי כאילו זו לא הפעם בראשונה ולכן הם אדישים כנראה שכך מתנהגים בחברת פוקס אבל אני לא מוכנה להשפלה הזו
עלבון סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה