|
|
|
|
|
|
סחורה מסוג ב' |
נושא התלונה: |
יום רביעי 30 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון סירקין |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי ב29/10 2 טייצים עבור בתי, כאשר את הצבע האחד היתה צריכה ללבוש לבית הספר למחרת. בבוקר - בעוד הטייץ עליה ואני תולשת את התג המחיר- היא מראה לי שיש קרע במכנס למטה (רגל שמאל)- מאוד כעסתי על כך שהמכנס פגום - אפשרתי לה ללכת עם המכנס לבית הספר מתוך ידיעה שלמחרת אני ניגשת לפוקס מספרת להם על המקרה וכיוון שהשרות שלכם כל טוב - יחליפו את המכנסים במקום. אך לא כך היו הדברים. נדב אחראי החנות נתן לי להרגיש כאילו אחובת ההוכחה עלי שלא אני קרעתי את המכנס ושאם זה לא קרע בתפר - הוא לא יכול להחליף. אני רותחת -0 קניתי את המכנסיים עם חור!!! ועכשיו אני צריכה להוכיח שלא אני קרעתי. המכנסיים נשלחו לשרות לקוחות. אני מאוד מאוכזבת מהטיפול, השרות גרוע ביותר ושלא נדבר על הטרחה ובזבוז הזמן והדלק לחזור שוב לחנות - כל שביקשתי - להחליף את המכנסיים דבר שנראה לח בסיסי בשרות לקוחות - למה אני צריכה להיות במתח האם שרות לקוחות החברה יסכים או לא יסכים להחליף לי????
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|