פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
גרנד קניון באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד: מחלקת שירות הלקוחות של פוקס.

ברצוני להתלונן על שתי מוכרות של פוקס הום, אשר עובדות בסניף הגראנד קניון בבאר שבע.
אני חברת מועדון שלכם כבר זמן רב. היום נכנסתי לקנות מתנה, המתנתי זמן רב
ללא קבלת שירות. לאחר שמצאתי את מבוקשי, ניגשתי לקופה בכדי לשלם וגיליתי שיש ביכולתי לשדרג את כרטיס מועדון הלקוחות ללא עלות.
המוכרת ביקשה ממני למלא את פרטי והבטיחה שתעשה את השדרוג. התחלתי למלא את הפרטים ואז נזכרתי שהכרטיס רשום על שם בן זוגי. המוכרת בדקה ואמרה שהכרטיס על שמי, דבר שאינו הגיוני מאחר וההנחות של יום ההולדת שקיבלנו עד כה היו בחודש יוני- בו חל יום ההולדת של בעלי. הערתי את תשומת ליבה לכך שכנראה מי שרשם אותנו עשה טעות, שעד היום לא הינו מודעים אליה. באותה ההזדמנות שאלתי אותה האם ניתן לכתוב בכרטיס החדש את שמי ואת שמו של בעלי והמוכרת ביקשה ממני ת.ז וספח, לא הבנתי מדוע
והגשתי לה.
היא התחילה להתלהם ואמרה שאי אפשר לחדש את הכרטיס על שם שנינו כיוון שבספח אני רווקה.
מצאתי את עצמי, נבוכה, מסבירה לה כי נישאנו בחתונה אזרחית לפני כחצי שנה. ללא רגישות (לקוחות נוספים עמדו בתור) היא פנתה למוכרת שהגיעה למשמרת ואמרה לה: "כתוב בספח שהיא רווקה אבל היא רוצה שנכתוב כרטיס גם על שם בעלה, לא הבנתי איך כי היא לא נשואה".
המוכרת השנייה הביטה בי ושאלה בכעס למה לא כתוב לי בספח שאני נשואה, אם אני כן.
שוב, נבוכה מאוד, נאלצתי להסביר שערכנו חתונה אזרחית ואף הראיתי להן את הטבעת שאני עונדת על אצבעי.
מרוב בושה החלטתי לוותר ולרשום את הכרטיס רק על שם בעלי אך הן התחילו לצעוק עלי שאי אפשר כי אני לא נשואה. ניסיתי להסביר שאני כבר כמה שנים מסתובבת עם כרטיס המועדון, על שמי ות.ז של בעלי מבלי לדעת ושמעולם זה לא שינה לאף אחד.
שתיהן התנפלו עלי וצעקו שאי אפשר לכתוב את הכרטיס על שמי ושמו יחד כי אנחנו לא נשואים וזה לא לפי "הנהלים".
אחת מהן שאלה אותי "לפני כמה זמן התחתנתם?"
עניתי לה "לפני כחצי שנה בערך" ואז היא שאלה שנית ובזלזול למה לא נרשמתי ברבנות.
עצבנית, נבוכה ובעיקר מבויישת אמרתי להן שהחקירה שהן עשו לי אינה הולמת ושמרוב שהן התעסקו בסטטוס הזוגי שלי ובהלבנת פני ברבים, הן כלל לא שמו לב ששיניתי את בקשתי ואני רוצה לכתוב רק שם של אחד מאיתנו על הכרטיס החדש. הן מצידן המשיכו לצעוק ולהתלהם בחוסר רגישות, עד שיצאתי מהחנות בכעס.
אינני מבינה מדוע עלי להצדיק בפני מוכרות הרשת שלכם וקהל הלקוחות שהצטבר ליד הקופה, מדוע בחרתי להינשא בדרך שבה בחרתי. אני בטוחה שאם המדינה מקבלת את הנישואין האזרחיים, גם רשת פוקס יכולה להכיר בהם. מעבר לכך, בולטת העובדה שהיחס המשפיל והצעקות שקיבלתי, היו מיותרים- מאחר והמוכרת שעשתה לנו את כרטיס המועדון מלכתחילה, לפני מספר שנים, לא שמה לב שהיא כתבה את שמי עם הפרטים של בן זוגי (כאמור הרבה לפני שנישאנו) ועד היום רכשנו המון בפוקס ובפוקס הום- דבר שאני בטוחה שלא ישנה בעתיד.

אבקש את התייחסותכם לנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה