פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא אדיב ע"י עובד ומנהלת הסניף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:

היום בשעות הבוקר עמדתי בתור הארוך שהיה בסניף. כשבקשתי לבדוק את האפשרות לפתוח קופה נוספת, השיבה לי הלקוחה לפניי שאמרו לה ששאר הקופות לא עובדות (בדיעבד שיקרו לה...)
לבקשת המנהלת כמדומני, באותה עת נכנס עובד בשם אור אברהם לבדוק מלאי של פריט בחנות אחרת דרך הקופה השנייה. כשסיים, שאלתי אותו אם הוא מקבל, והוא השיב בחיוב והלקוחה שלפניי התקדמה אליו לקבלת שירות.
לרגע הסתירה אותי לקוחה שלקחה פריט מקו קופות. אור התחיל לקבל לקוחה אחרת שנכנסה לצד השמאלי של הקופה,למרות שעמדתי במקום הנכון, ודקה לפני כן דיבר איתי. כשאמרתי לו שאני הייתי בתור הוא השיב: "לא,היא הייתה בתור" הלקוחה שעקפה אותי סימנה לו עם היד שיקבל אותי ולא התעקשה (כי מן הסתם הצדק לא איתה) ובכל זאת החליט אור להמשיך לקבל אותה (למרות שהוא רק התחיל) תוך שהוא מגלגל עיניים ומציין באסרטיביות ובהתרסה שהוא יקבל אותה.
גם מנהלת הסניף לא הביעה אמפתיה, התנצלות או התייחסות רצינית בכלל אליי כלקוחה.
כשעברתי קופה,כי סירבתי לקבל שירות ממנו, הוא המשיך להתבונן במבט מלגלג ועוד סיפק לי את שמו המלא ומספר העובד (43402)כשאמרתי שאפנה להנהלה.
ניסתי לפנות להנהלה, אך לא ניתן לשלוח תלונה באתר שלהם (בגלל הקוד הסודי שלא עובד )
מנהלת הסניף, מירב מיימון אף סרבה להגיד את שם המשפחה והוסיפה : " תתלונני, עוד שניה תהרגי אותנו..."
והמשיכה: "מה את רוצה שאני אעשה "? "שאלתי אותו למה הוא קיבל אותה והוא ענה שהיא הייתה בתור, זאת מילה שלך מול מילה שלו" !!!
הסברתי לה שאכן מדובר "רק" בתור (למרות שהמתנתי זמן רב), הכל היה עובר לסדר היום אם היא או העובד שלה היו מתנצלים על חוסר תשומת הלב שלו ומגיבים באמפתיה ובחן במקום להפוך את הלקוח לשקרן או להתריס/להתעלם/לזלזל וכו'
מצער מאוד שסניף כל כך מרכזי שמעולם לא הייתה לי בעיית שירות בו (היפך הוא הנכון), מתנהג כך ללקוח.
אני מציעה ללמד את המנהלת ואת העובד שלה קצת שירות, התמודדות עם תלונת לקוח ובעיקר לטפל מכל הלב.
אני מודה שהתלבטתי אם לכתוב את המכתב, כדי לא לפגוע חלילה בפרנסה של המנהלת, אך העובד היה חצוף כל כך והיא אפשרה לו להתנהג כאילו הוא מדובר בחנות הפרטית שלו ולכן החלטתי לכתוב.
יצוין שוב כי מעולם לא הייתה לי חווית שירות לא נעימה ברשת ובסניף המדובר, כמדומני מדובר בעובד חדש שבהחלט מזלזל במקום העבודה שלו.
עלבון סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה