פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מוצר ואי איפול בהחזרת מוצר / זיכוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ביג קסטינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אשמח לעזרתכם. לתקן את הפאשלה שנעשתה כאן...אישתי קנתה לפני כשבוע ( אפשר לאתר את העסקה בקלות), מכנס "גינס" נשים עם גומי ברגליים והמותניים...החוט כבר נפרם באותו יום שבו לבשה אותו בפעם הראשונה בביתנו. המכנס לא כובס וכבר מתחיל להיפרם...
משום מה בחנות , סניף ביג קסטינה,אמרו לה שאי אפשר לעשות כלום עד שאין קרע של ממש במכנס!! זה מרתיח. אנו לקוחות קבועים של הרשת, בקרוב מצטרף אלינו עוד ילד. ולקבל תשובה כזאת זו סטירה מצלצלת. אבקש את התערבותכם בנידון.
לשלם על המכנס בד לא איכותי ידענו לשלם 170₪!! סכום לא קטן..והאיכות? נאמר לה שהיא יכולה לשלוח את המכנס לשירות לקוחות ולחכות ל 14 ימי עסקים לתשובה. עם שירות כזה, אין שום סיבה שאכנס שוב אי פעם לחנות פוקס. איכות של שוק ויחס של שוק אני אקבל במחיר של שוק.

שבוע טוב ומבורך! מקווה שנאה בעינכם לעשות ככה עסקים.
עוגמת נפש ובזבוז זמן אחד גדול!! סוג הנזק :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב
על מנת שנוכל לבדוק את הפריט, יש להעביר אותו דרך אחד מסניפינו לבדיקה כמקובל .
תגובה:
יש להעביר אותו דרך אחד מסניפינו לבדיקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה