פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
שאבי אתי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מי שמכיר אותי, יודע ששיימינג הוא לא חלק מהאני מאמין שלי, אבל אירוע כזה של חוסר שירותיות עוד לא חוויתי עם אף חברה.
בחודש ינואר (!!) רכשתי סווטשרט קפוצ'ון עם ריצ'רץ' מידה XXL בצבע תכלת בסכום של 179 ₪.
בחודש פברואר התגלה שהמוצר פגום והושאר לבדיקה וטיפול בחנות עזריאלי תל אביב, תוך הבטחה מהמוכרת בחנות שיחזרו אלי עם תוצאות הבדיקה.
אף אחד לא חזר.....
ביקרתי מאז פברואר 4 פעמים בחנות כדי לבדוק מה קורה עם המוצר שהיה אמור להיבדק כבר.... וכל הזמן אמרו שיחזרו אליי – וכמובן אף אחד לא חזר אליי !
ביום ראשון האחרון (כ-3 חודשים אחרי), משראיתי שאף אחד לא חוזר אליי פניתי לחברה דרך "צור קשר" באתר והתלוננתי על השירות – חזרו אליי עוד באותו יום והבטיחו שיחזרו מהחנות – גם אז לא חזרו אליי. אתמול (יום שלישי) פניתי שוב לצור קשר בתלונה שלמרות ההבטחות עדיין אף אחד לא חזר. הבחורה שחזרה אלי משירות הלקוחות הפנתה אותי לחנות לקחת זיכוי על המוצר.
היום (רביעי) הגעתי שוב לחנות רק כדי לגלות שהזיכוי שרוצים לתת לי הוא על סך 26 ₪ (!!!) – זוכרים שהמוצר עלה 179 ₪??!!
מיותר לציין את התדהמה שלי נוכח הסכום ההזוי שהוצע לי. המוכרת היתה מאוד שרותית והודתה בפניי שגם לה הסכום נראה לא הגיוני והתקשרה לשירות הלקוחות.
מפה לשם, המתנתי 40 דקות (!!!) רק כדי לגלות ששירות הלקוחות שלכם מתעקש שסכום הזיכוי עומד על 26 ₪.
מאוכזבת ומושפלת מאוד מהיחס המזלזל הזה שקיבלתי מכם.
אם תהיתם אגב, לא לקחתי את הזיכוי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי + םיצוי הולם פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה