פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מרשת פוקס בקנין שבעת הכוכבים 2 ג'ינסים וכאשר הגעתי הביתה גיליתי שאחד הג'ינסים בשקית אינו מה שרכשתי.
כעבור יומיים ניגשתי לסניף ר"ג וביקשתי להחליף אך לצערי לא היה להם את הג'ינס הרצוי אלא רק בחנות יותר רחוקה.
נאמר לי ע"י המוכרת שעפ"י מדיניות החברה אין העברת סחורה בין החנויות אלא רק דרך שיחה עם שירות לקוחות, וכך עשיתי והובטח לי שבתוך שבועיים יצרו איתי קשר לקבלת הג'ינס.
היום כעבור חודש ואין ספור שיחות טלפונים עדיין אין כל תשובה לגבי המוצר שרכשתי.
עליי לציין כי שירות הלקוחות של רשת פוקס עובד על בסיס הודעה קולית ושהם אמורים לחזור אל הלקוח אך בפועל לא חזרו אליי כבר במשך שבוע וחצי (מעבר להתקשרות הראשונה) וכאשר אני מגיעה למזכירות היא טוענת שאין דבר לעשות מלבד להשאיר הודעה נוספת.
כעת חודש מרכישת הג'ינס וברשותי עדיין הג'ינס הלא נכון ללא תשובה לגבי מתי יגיע הג'ינס שרציתי לרכוש באמת....
שיחה עם מחלקת שרות לקוחות ושליחת ג'ינס מהדגם הנחוץ פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
מצטערים על אופי הטיפול תגובה:
היום ניצור קשר עם הלקוח לשם הסדר הבעיה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה