פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור הלקוח-עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחודש רכשתי מכנסיים מפוקס קניון איילון לביתי מהקולקציה החדשה למחרת הלכנו לאירוע משפחתי והמכנסיים נפרמו בחלק העליון של הרגל כל הערב ביתי ישבה בצד מבוישת ,חזרתי לחנות והראתי להם את הבעיה ביקשו שהתקשר לשרות לקוחות להחזרת המוצר .
אלעד משירות לקוחות היה בקשר איתי מ"ס פעמים והבטיח לפצות אותי על עוגמת הנפש ולהחליף/לקבל זיכוי .
לאחר מ"ס פעמים שהגעתי לחנות בקניון אילון ,החזירו לי את כספי אבל עדיין לא קיבלתי את ההבטחה על הפיצוי שנאמר ישלח בדואר .
הרגשתי זלזול בלקוחות מ"ס פעמים הגעתי לחנות ומ"ס רב של התקשרויות לשרות לקוחות .
ביתי מחכה עדיין לפיצוי .........
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש ועל טירטור שעברתי . פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
צר לי על הרגשת הלקוח . מעבר לפריט עצמו ולפנים משורת הדין , ראתה החברה לנכון לשלוח ללקוח פיצוי בדואר רשום . לצערי הפיצוי הנ"ל חזר אלינו בטענה שהכתובת שגויה , מאמצינו לאיתור כתובת חליפית לא צלחו .
חבל שבמקום פניה ישירה בחר הלקוח בתקיפת חברתינו .
תגובה:
נא צור קשר עם שירות הלקוחות לשם מתן כתובת נכונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה