פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור וזלזול בלקוח נושא התלונה:
ינאי כרמית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני זמן מה קיבלתי מתנה חגורת נשים מפוקס. לאחר תקופה, עם כוונתי לכבס ג'ינס שהחגורה היתה בו, מצאתי כי הג'ינס הוחתם ע"י החגורה. פניתי לשרות לקוחות והם ביקשו שאשלח את שני המוצרים אליהם. פנו אלי וציינו כי החליטו לזכות אותי בכל מכנס שהוא ברשת, ללא קשר במחיר המכנס וזיכוי על החגורה. שמחתי על כך, בעודי בטוחה שאקבל את הגי'נס שלי חזרה. לא מדובר במכנס של הרשת, אלא במכנס שנרכש בחו"ל ברשת שלא קיימת בארץ, בעלות של למעלה מ-60$ לפני כשנה וחצי. התעקשתי לקבל את הגינס חזרה- המוצר אמנם פגום, אבל עדייין ניתן לעשות בו שימוש. בכל מקרה אני מוצאת כי פוקס צריכה לזכות אותי על עגמת הנפש והנזק שנגרם. לזכות אותי במוצר שלהם לא מספק אותי! פניתי אליהם שוב והם שלחו לי זיכוי של 20% הנחה מכל מוצר שאבחר. משמע, אני חייבת לרכוש מוצר שלהם ואז "להנות" מהנחה. אני לא מוצאת סיבה לכך שהפיצוי שלי יהיה תלוי ברכישה נוספת ברשת. שוב פניתי אליהם ואז שלחו לי שובר ע"ס 50 ש"ח בלבד ברשת. אותי זה לא מספק. עד כה נהניתי ממוצרי הרשת, אבל עוד לא נתקלתי באי לקיחת אחריות מסוג זה. לעניות דעתי פוקס צריכה לזכות אותי לפחות ב- 50% מערך המוצר שלי, אם אין לה אפשרות לספק לי את אותו מוצר בדיוק. כה חבל שהרשת הרסה את הרושם שהיה לי עד כה, וחבל על כך! אני מצפה שהפיצוי יהיה הולם יותר.
עלבון, כספי ו סוג הנזק :
זיכוי כספי הולם! פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה