פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס מתנה שחברת פוקס הוציאה לצרכנים נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
פוקס קניון הזהב ראשון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשחברת פוקס חילקה לקהל הרחב את הקטלוג שלהם, היא צירפה אליו כרטיס מתנה pox giftcard וכתבה עליו שכרטיס זה מזכה אותך ב-50 ש"ח מתנה על כל טעינת 150 ש"ח למימוש מיידי!!!.
בתאריך 23.10 ניגשתי לסניף הנ"ל, ערכתי קניה ב-160 ש"ח וביקשתי ליישם את הכרטיס. המוכרת בחנות בתגובה, אמרה כי כדי לקבל את המתנה עלי לטעון את הכרטיס ב-200 ש"ח ולא כמו שכתוב (במפורש) ואת הזיכוי ע"ס 50 ש"ח אוכל לממש רק בקניה הבאה.
מאחר וזו הטעיית פרסום והטעייה של צרכן הראתי לה את הכרטיס והיא אמרה שלצערה זה מה שמנהלי החברה אמרו להם לעשות וכי אני לא היחידה שמתלוננת אצלה.
ובזבוז הזמן שלי בבחירה המתנה סוג הנזק :
אבקש תגובתכם בבירור עםהחברה, כי אני כצרכן קטן לא י פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות הלקוחות שם ותפקיד:
שלום רב
מדובר במבצע שלא היה קשור לקנית פריטים בראשת
מי שהציג את הקופון היה זכאי למבצע מטעינת כרטיס מתנה
ע"ג הכרטיס נרשם " טען את הכרטיס ב150ש"ח , קבל 50 ש"ח נוספים מתנה". הינו
סה"כ לאחר הטעינה של הכרטיס ב150 ש"ח יקבל הלקוח כרטיס ובו 200 ש"ח .
אין מדובר בהטעיה , שכן הדברים נרשמו בצורה ברורה מאוד .


תגובה:
יחד עם זאת , אם יש עדיין הארות או הערות כלפי העניין , נשמח לדון בהם
בטלפון 039050100
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה