שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 26 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון השרון נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לחנות בשמחה ויצאתי פגועה, במשך כ-10 דקות חכיתי להתייחסות כלשהי, למרות פניותיי ושאלותיי לא נענתי ולא ידעתי היכן לחפש, אפילו באופן עצמאי, החלטתי לעזוב את החנות ופניתי לעובדים ואמרתי "תודה על השרות" אך גם לזה לא היתה כל התיחסות ואז פניתי למוכרת והצעתי להם (בעדינות) שכדאי שיוסיפו עוד עובדים כדי ליעל את השירות, ואז במקום למלא את תפקידה ענתה לי העובדת בחוצפה, כשאני עניתי לה - שהיא לא בעמדה להתפרץ עלי והיא צריכה ללמוד לשרת מצאתי את עצמי בתוך וויכוח, מדוע עלי להגיע לפגיעה/עצבים כשכל מטרתי היתה לרכוש בגד חדש, ובטח שלא המוכרת זאת שצריכה לגרום לי להרגיש כך, בקשתי את שמה ולאחר לעג והמצאת שמות משותפה לעבודה היא ענתה כי שמה נופר שועה, אין אני יודעת אם אכן זה שמה הנכון אבל לאחר בדיקה אפשר כמובן לדעת מי עבדה במשמרת של יום 26/10/06 בשעות אחה"צ. יצאתי מהחנות בעוגמת נפש מיותרת ורכשתי את קנייתי בחנות "שילב" מרוצה מהשירות והמוצרים, כל כך חבל שנפגשתי במוכרת שכזו ששנתה לי את מצב רוחי, כמובן שמיותר לציין שכף רגלי לא תכנס לחנות הזו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להעיר לאותה עובדת ולדאוג שאכן ידעו את תפקידם כנותנ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|