פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לחנות בשמחה ויצאתי פגועה, במשך כ-10 דקות חכיתי להתייחסות כלשהי, למרות פניותיי ושאלותיי לא נענתי ולא ידעתי היכן לחפש, אפילו באופן עצמאי, החלטתי לעזוב את החנות ופניתי לעובדים ואמרתי "תודה על השרות" אך גם לזה לא היתה כל התיחסות ואז פניתי למוכרת והצעתי להם (בעדינות) שכדאי שיוסיפו עוד עובדים כדי ליעל את השירות, ואז במקום למלא את תפקידה ענתה לי העובדת בחוצפה, כשאני עניתי לה - שהיא לא בעמדה להתפרץ עלי והיא צריכה ללמוד לשרת מצאתי את עצמי בתוך וויכוח, מדוע עלי להגיע לפגיעה/עצבים כשכל מטרתי היתה לרכוש בגד חדש, ובטח שלא המוכרת זאת שצריכה לגרום לי להרגיש כך, בקשתי את שמה ולאחר לעג והמצאת שמות משותפה לעבודה היא ענתה כי שמה נופר שועה, אין אני יודעת אם אכן זה שמה הנכון אבל לאחר בדיקה אפשר כמובן לדעת מי עבדה במשמרת של יום 26/10/06 בשעות אחה"צ. יצאתי מהחנות בעוגמת נפש מיותרת ורכשתי את קנייתי בחנות "שילב" מרוצה מהשירות והמוצרים, כל כך חבל שנפגשתי במוכרת שכזו ששנתה לי את מצב רוחי, כמובן שמיותר לציין שכף רגלי לא תכנס לחנות הזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להעיר לאותה עובדת ולדאוג שאכן ידעו את תפקידם כנותנ פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

ראשית ברצוננו להתנצל באופן אישי באם נגרמה לך אי נעימות כלשהי.
אנו ברשת FOX עושים את מרב המאמצים להעניק ללקוחתנו את האיכות, השירות והיחס הטובים ביותר - כתוצאה מכך אף מתברכים בלקוחות שחוזרים אלינו לאורך השנים.
תגובה:
בהמשך לטיפול בתלונתך, המקרה חמור בעיננו ולכן טופל באופן מיידי.
על מנת למנוע מקרים מסוג זה בעתיד נעשו השינויים הדרושים וכל הנוגעים בדבר עודכנו בהתאם .

נשמח לראותך שוב בין קהל לקוחותינו .
בברכה
רשת FOX
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה