|
|
|
|
|
|
מבצעים 1+1 |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד , מתחם סטאר סנטר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
המבצע היא 1+1 , כאשר הגעתי לקופה היו ברשותי 6 פריטים :
2 פריטים של 59 ש"ח, 2 פריטים של 99 ש"ח ו 2 פריטים של 29 ש"ח.
שאלתי את המוכר , האם עדיף שאני אסדר את הפריטים לפי המחירים כדי שהמחיר של פריט זהה יורד , המוכר טען שאין צורך המחשב כבר "יודע" להתאים פריטים זהים ...
המחשב ידע בדיוק מה להוריד : 99ש"ח זיכוי על 29 ש"ח
ועוד הפעם 99 עם 29 וכו' , כך שבעצם שילמתי לדוגמא: במקום 129 ש"ח - 200 ש"ח כי המחשב "ידע" בדיוק אך לסדר את המחיר
הבעיה היא שבאמצע חשבון קיבלתי טלפון , מיהרתי ושמתי לב על זה רק בבית . גנבים! זה מה שיש לי להגיד
|
|
|
|
|
|
|
|
פוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
ראשית ברצוננו להתנצל באופן אישי באם נגרמה לך אי נעימות כלשהי.
אנו ברשת FOX עושים את מרב המאמצים להעניק ללקוחתנו את האיכות, השירות והיחס הטובים ביותר - כתוצאה מכך אף מתברכים בלקוחות שחוזרים אלינו לאורך השנים.
בהמשך לטיפול בתלונתך, אנא שלחו אלינו בפקס 039050200עותק חשבונית הקניה , ואנו נשמח להסדיר את עניינכם . |
תגובה: |
שליחת פקס ל039050200 |
פתרון: |
|
|
|