|
|
|
|
|
|
מעיל שכל יום נופל לו כפתור |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מעיל מפוקס ,עבר שבועיים מאז שקניתי אותו וכבר נפלו לי שלושה כפתורים ,ממוצר שהוא סוג א' אפשר לצפות ליותר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון, החלפה, החזר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב
רשת FOX עושה את מרב המאמצים לדאוג לכך שמוצריה יהיו באיכות הטובה ביותר .
במידה ונתקלתם בפגם כלשהו באחד ממוצרינו , אנא שלחו אותו לבדיקה דרך הסניף הקרוב למקום מגורכם , ואנו נדאג להעניק לכם טיפול הולם .
נשמח לראותך שוב בין קהל לקוחותינו .
בברכה
רשת פוקס
|
תגובה: |
פניה לסניף |
פתרון: |
|
|
|