פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת פריט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים רכשתי מחנות פוקס מס' פריטים לילדיי. הבגדים היו במידה גדולה והייתי צריכה להחליפם. כשהגעתי לחנות, בעל הבית טען כי הבגדים שרכשתי היו במחיר מבצע למרות שבזמן הרכישה אחת העובדות אמרה שהביגוד הוא מקולקציה חדשה. הצגתי חשבונית להוכחת קנייתי במחיר המלא ובעל הבית אמר שכנראה אחת העובדות שלו הטעו אותי. השבתי לו שהעובדות מוסרות אינפורמציה שהן מקבלות מבעל הבית ואז הוא התפרץ עליי ושאל אם אני קוראת לו שקרן והויכוח הגיע לפסים לא נעימים בנוכחות לקוחות נוספים שחשבו בדיוק כמוני. הבהרתי לו שלמרות שאני לקוחה קבועה, אני לא מתכוונת להיכנס שוב לסניף זה. סניף פוקס טבריה יכולים להיות האנשים הכי מקסימים כשבאים לרכוש ביגוד אבל כשצריך להחזיר או להחליף הם הכי מגעילים שיכולים להיות.

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

ראשית ברצוננו להתנצל באופן אישי באם נגרמה לך אי נעימות כלשהי.
אנו ברשת פוקס עושים את מרב המאמצים להעניק ללקוחתנו את האיכות, השירות והיחס הטובים ביותר - כתוצאה מכך אף מתברכים בלקוחות שחוזרים אלינו לאורך השנים.

בהמשך לטיפול בתלונתך, המקרה חמור בעיננו ולכן טופל באופן מיידי.
על מנת למנוע מקרים מסוג זה בעתיד נעשו השינויים הדרושים וכל הנוגעים בדבר עודכנו בהתאם .

תגובה:
נשמח לראותך שוב בין קהל לקוחותינו .
בברכה
רשת פוקס
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה