חוסר מקצועיות וזלזול |
נושא התלונה: |
יום רביעי 25 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזינגוף סנטר |
כתובת: |
דיזינגוף סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במהלך החורף רכשתי מכנס ברשת שאותו מאוד אהבתי,לאחר כ3 כביסות המכנס התפורר ונקרע לאורכו עם יציאתו ממכונת הכביסה.הלכתי לסניף אך הוא אזל וביקשתי תיקון ואם אפשר שמישהו משירות הלקוחות יעזור וימצא פתרון הולם....
לאחר כשבוע המוכרת הודיעה שלא ניתן לתקן.פניתי לחייט שתיקן גם תיקן.שלחתי לרשת פוקס פקס מפורט ובו תיאור המקרה,והתיחסותם העלובה היתה או זיכוי על המכנס,או 25 שקלים....השתלשלות בת 3 מערכות (חנות,חייט,פקס) זוכה לייחס עלוב של מנהלים שחיבים תודה על כך שהערתי תשומת ליבם לבד שהוא דרעק....
חברה בינלאומית שמתנהגת כמו שוק בצלאל בצהריים.
|
|
|
|
|