|
|
|
|
|
|
פגם במוצר,תודעת שירות מתחת לכל ביקורת |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ישפרו סנטר-מודיעין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי רכשתי חליפת חולצה ומכנס בצבע אדום. כמנהגי כיבסתי את הבגד לפני שימוש ראשוני ולתדהמתי צבע המכנס דהה ללא היכר ונראה כאילו עבר 100 כביסות.
ניגשתי לסניף של פוקס בישפרו סנטר במודיעין.השארתי את המוצר ואמרו שיחזרו אלי משירות הלקוחות.
לאחר כשבוע לערך חזר אלי אלעד,אחראי שירות לקוחות ואמר שהמוצר תקין ושאם יש לי בעיה אני יכול לפנות למנ"כל,כמובן שהבחור לא אמר לי איך יכולה להתבצע פניה זו.
בעקבות התשובות שקיבלתי והיחס המבזה איני מצפה להרבה מהרשת.
פשוט בושה וחרפה.עם שירות כזה מה הפלא שהמוצר פגום.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פוקס שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלעד |
שם ותפקיד: |
המוצר האמור נבדק ולא נמצא לוקה בשל פגם יצור כל שהוא .
הובהר כי הלקוח אינו חייב להסתפק בתשובתינו ויוכל לפנות עם המוצר לבדיקת גורם חיצוני מוסמך כמכון התקנים .
|
תגובה: |
פניה למכון התקנים
פניה בפקס לכל גורם בחברה 039050200 |
פתרון: |
|
|
|