פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב הנפקת שובר זיכוי בעקבות החלפה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
נגשתי לחנות לצורך החלפת חולצה שנקנתה יומיים או שלושה קודם בסניף אחר.החולצה הינה מקולקציה חדשה (קייץ 2008).משלא מצאתי בגד חלופי ביקשתי מהמוכרת לקבל שובר זיכוי.המוכרת סירבה לתת לי והושיטה לעברי את החולצה בטענה שלפי הנוהל אי אפשר לתת שובר זיכוי כנגד פתק החלפה.היות והתעקשתי היא פתחה בצעקות ואיימה" שזה לא יקרה פעם נוספת"והוציאה לי שובר זיכוי.
השתדלתי לשמור על איפוק ומיד פניתי לפוקס דיקס לפדות את הזיכוי במחשבה לא להכנס יותר לרשת החניות הזאת.
כשסיפרתי למוכרות בפוקס קיד על המקרה הם היו די בשוק .
אם אכן יש הוראה שכזאת לא לתת ללקוחות זיכוי על החזרים אלא לתת להם להסתובב עם הפריט על שימצאו משהו חליפי- אז השירות של פוקס באמת בריצפה ואין לי כוונה להכנס לשם יותר.
אם מדובר בהחלטה עצמאית של המוכרת יש מיד לברר איתה את הענין מפני שטירוף של אדם אחד יכול להזיק משמעותית לחברה גדולה גם בסדר גודל של פוקס במיוחד לאור העובדה שהיא מדברת בשם ההנהלה.

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד שם ותפקיד:
אין הנחיה כזו ! אנו רואים זאת בחומרה , והמקרא יטופל לאלתר
החלפה ברשת כמוה כזיכוי ותינתן אל מול חשבונית בלבד
לקוח שהציג חשבונית יקבל זיכוי!!!
תגובה:
חקירה פנימית תערך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה