פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר והתנהלות לא מקצועית ממנהלת החנות ומוכרת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שינקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביקרתי אתמול בחנות "פוקס בייבי" ברחוב שינקין בתל-אביב הסמוכה לביתי, מאחר ואני אמא טריה יצא לי להגיע לשם כבר מספר פעמים ובכל פעם אני עומדת המומה מול מנהלת החנות אשר מתנהלת בחוסר מקצועיות בולט ביותר. הנ"ל אינה יודעת לעבוד על הקופה ובכל פעם מבקשת מהמוכרות שיעשו זאת במקומה, כאשר מבקשים ממנה דבר מסויים היא מראה משהו אחר לגמרי ומתעקשת שזה מה שרצית לראות וכל הזמן מציינת עד כמה היא בסדר וקולטת בדיוק מה שאני רוצה, כאשר ההיפך הוא הנכון. כל זה לא היה מפריע לי במיוחד אילולא היה הדבר מגיע למצב אבסורדי. הגעתי לחנות וביקשתי מספר פריטים, המנהלת הראתה לי כמה אופציות מתוכן בחרתי אחת ושמתי אותה ליד הקופה וציינתי בפני המנהלת מהו הפריט. בנוסף לקחתי מספר פריטים נוספים.
ברשותי תלושי חג מחברת אל על, כל אחד בשווי של 125 ש"ח לרשת פוקס. מאחר והחשבון היה 245 ש"ח הגשתי למנהלת שני תלושים השווים יחדיו 250 ש"ח. בזאת החלה הסאגה: לאחר חיפוש של עשר דקות בקלסר לגבי הדרך בה מכניסים את התלושים (רק לסבר את אזניכם אני עם תינוק בן 3 חודשים ביד) עורכת המנהלת חשבון מנסה להכניס את התלושים אך רק אחד נקלט לה, מנסה עוד מספר פעמים ולא מצליחה, וקוראת למוכרת שתבוא לעזור לה, גם זו אינה מצליחה ואומרת שכאשר היא מנסה להכניס את התלוש המחשב מקפיץ לה את החשבון שלי כך שאני חייבת יותר. אז הגיעו שתיהן למסקנה שניתן להשתמש רק בתלוש אחד בכל קניה. כבר ברגע זה נראה הדבר תמוה בעיני שכן זו הגבלה אשר אינה הגיונית ביקשתי שייצרו קשר עם המשרד הראשי לברר את העניין ונתקלתי בסירוב. הן הציעו לחלק לי את החשבון לשניים ואמרו כי חשבון אחד מגיע ל150 ש"ח ועלי להוסיף עליו 25 ש"ח במזומן, ואילו החשבון השני נשאר ברווח של 15 ש"ח ולכן עלי לבחור משהו נוסף בחנות שכן לא ניתן להוציא זיכוי על הסכום שנשאר. לטענתי כי זה מגוחך שמצד אחד אדרש להוסיף כסף על מה שכן רציתי ואז להיות חייבת לקחת משהו נוסף שלא רציתי ולהוסיף כסף גם עליו הן אמרו שככה זה. חייבים שהקניה תעשה בסכום המדוייק של התלוש, ניסיתי לוותר על העודף מהתלוש וגם זה לא צלח בידיי. בשלב זה בני כבר בוכה, בכל זאת זה לקח זמן רב. ביקשתי לבטל את כל העיסקה, על כך נאמר לי שמהרגע שהזינו את התלוש אין דרך לבטל את העיסקה אלא רק להחליף (אפילו לא זיכוי) במשהו באותו סכום. פתחנו פעם נוספת את האריזות ולפתע ראיתי כי החליפה אותה ארזו לי אינה כלל וכלל החליפה אותה ביקשתי וציינתי אלא חליפה אחרת לגמרי, שלא לציין שמחירה 60 ש"ח מעל החליפה אותה בחרתי. כאשר הסבתי לכך את תשומת ליבה של המנהלת היא החלה להתווכח עימי שזה מה שאני רוצה וזה מה שביקשתי למרות שמהרגע הראשון בו הראתה לי את זה אמרתי לה כי היא אינה לטעמי. הדבר היחיד שדמה בינה לבין החליפה שרציתי היה הצבע. לאחר ייסורים רבים הצלחתי לצאת מהחנות עם החליפה שרציתי ושני בגדי גוף, אחד מהם לא במידה שביקשתי...
מסקנה: מי שאינה יכולה להתמודד עם מחשבים ואנשים מן הראוי שלא תנהל חנות בגדים, ומי שאין לה עצבים מברזל לא כדאי שתגיע לפוקס בייבי בשינקין.

מצטערת על האורך, במציאות זה לקח הרבה יותר זמן...
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
בירור מדוע לא ניתן להשתמש ביותר מתלוש אחד לקניה, האם זו גחמתה של מנהלת שאינה מצליחה להסתדר או דרך של הרשת להוציא כסף ממחזיקי התלושים. בירור האם אותה מנהלת סניף אכן ראויה למישרתה. פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

ראשית ברצוננו להתנצל באופן אישי באם נגרמה לך אי נעימות כלשהי.
אנו ברשת פוקס עושים את מרב המאמצים להעניק ללקוחתנו את האיכות, השירות והיחס הטובים ביותר - כתוצאה מכך אף מתברכים בלקוחות שחוזרים אלינו לאורך השנים.

תגובה:
בהמשך לטיפול בתלונתך, המקרה חמור בעיננו ולכן טופל באופן מיידי.
על מנת למנוע מקרים מסוג זה בעתיד נעשו השינויים הדרושים וכל הנוגעים בדבר עודכנו בהתאם . שכן אין ספק שבנסיבות שצויינו הצדק איתך !

נשמח לראותך שוב בין קהל לקוחותינו .
בברכה
רשת פוקס
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה