פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המנהל מתאכזר ללקוחה ו עובדות החנות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פוקס ישפרו סהטר מודען סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני לקוחה קבוע של רשת פוקס ומאוד אוהבת את הבגדים שלכם
אך ביום רביעעי ה 16/4/08 נכנסתי לחנות פוקס ישפרו סנטר מודעין
לקראת סגירת החנות המנהלים של החנות [יוהנה ורועי ]שהיו באותו יום
בחרתי בגדים והמנלת יוהנה אמרה לי שאני חוצפנית ורועי אמר שאם אני לא הסתלק מהחנות הוא יסלק אותי משם
אני הייתי בהלם מאוד נעלבתי מהתגובה שלהם [המנהלים] ורועי ממש עברין
לעולם לא הקנה ברשת זו איזה מין שירות

חבל מאוד שאתם רשת פוקס שבגלל מנלים כמו יוהנה ורועי את תאבדו לקוחת
נ-ב רועי גם מתנהג בזלזול מאוד משפיל עבור עובדות בחנות

עוגמת נפש סוג הנזק :
תיפול ראויי וצריך לפטר אותם בהקדם פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
ראשית ברצוננו להתנצל באופן אישי באם נגרמה לך אי נעימות כלשהי.
אנו ברשת פוקס עושים את מרב המאמצים להעניק ללקוחתנו את האיכות, השירות והיחס הטובים ביותר - כתוצאה מכך אף מתברכים בלקוחות שחוזרים אלינו לאורך השנים.
תגובה:
בהמשך לטיפול בתלונתך, המקרה חמור בעיננו ולכן טופל באופן מיידי.
על מנת למנוע מקרים מסוג זה בעתיד נעשו השינויים הדרושים וכל הנוגעים בדבר עודכנו בהתאם .
נשמח לראותך שוב בין קהל לקוחותינו .
בברכה
רשת פוקס
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה